Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag. Je woonzaken regel je in Mijn Alliantie. Toch hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.

Contact

Je kan contact met ons opnemen via chat of telefoon. In Mijn Alliantie regel je veel zelf.  

We letten extra op de veiligheid en houden ons aan de regels van het RIVM als we bij je langskomen:

  • We vragen van tevoren of je gezond bent;
  • We houden gepaste afstand;
  • We dragen een mondkapje en vragen dat ook van jou;
  • We vragen om vooraf goed te luchten in de ruimte(s) waar we moeten zijn (ramen en roosters open);
  • Soms komen we bij je thuis en besluiten alsnog dat de reparatie niet door kan gaan, omdat het niet veilig is. We maken dan een nieuwe afspraak. 
  • Regel je woonzaken makkelijk in Mijn Alliantie. Is er een dringende situatie? Bel dan 088 - 00 232 00. Ook buiten kantooruren.
  • Mijn Alliantie

    Je regelt veel woonzaken zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl, zoals de huur betalen, je huurspecificatie bekijken, de huur opzeggen of je contactgegevens wijzigen.

  • Bellen

    We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 16.00 uur, op telefoonnummer 088 00 232 00. Spoed? Je kan ons 365 dagen per jaar, dag en nacht bellen. Als we er niet zijn, word je doorgeschakeld naar onze spoeddienst.  

  • WhatsApp

    We zijn bereikbaar op 06 10 64 53 87, op werkdagen tussen 9:00 - 19:00. De reactietijd kan oplopen tot een werkdag. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.  

  • Contactformulier

    Je krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.

    Contactformulier Group 5 Copy 9

Postadressen

  • Algemene post

    de Alliantie
    Postbus 105
    1200 AC Hilversum

  • Facturen

    digifactssc@de-alliantie.nl of
    de Alliantie
    Postbus 2360, 1200 CJ Hilversum

  • VvE Diensten

    de Alliantie VvE Diensten
    Postbus 1178
    1200 BD Hilversum