Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel gestelde vragen

Onderwerpen

Onderwerpen

    Kies een onderwerp

      Contact

      Let op: tot en met 1 september bekijken we per situatie welke werkzaamheden we kunnen plannen en uitvoeren. Voor reparatie-aanvragen kunt u contact opnemen via WhatsApp  of de telefoon. 

      Onze medewerkers en partners werken volgens de regels van het RIVM, voor uw en onze veiligheid.

      Meer weten over wat u zelf online kunt regelen? Lees het in onze speciale corona-FAQ.

      • Vanwege de coronamaatregelen zijn onze balies gesloten en is het drukker dan normaal. Wij zijn bereikbaar via WhatsApp, telefoon of contactformulier. Houdt u rekening met een langere wachttijd.
      • Mijn Alliantie

        U regelt veel woonzaken, zoals uw huurbetaling, downloaden van uw huurspecificatie, opzeggen van uw huur of het wijzigen van uw emailadres of telefoonnummer zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl.

      • Bellen

        We zijn 24/7/365 bereikbaar op 088 00 232 00. De wachttijd kan oplopen tot 20 minuten. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan.   

      • WhatsApp

        We zijn bereikbaar op 06 10 64 53 87. De reactietijd kan oplopen tot een werkdag. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan.   

      • Contactformulier

        U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie

        Contactformulier Group 5 Copy 9