Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. U kunt een reparatie zelf online aanvragen. Regel uw woonzaken gemakkelijk online of neem contact op via chat of telefoon.

Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel gestelde vragen

Onderwerpen

Onderwerpen

    Kies een onderwerp

      Contact

      U kunt contact met ons opnemen via chat of telefoon. In Mijn Alliantie regelt u veel zelf. Ook als er iets stuk is in huis kunt u online zelf een reparatie melden en een afspraak maken. 

      Door corona werken we anders. We letten extra op uw en onze veiligheid en houden ons aan de regels van het RIVM: 

      • We vragen van tevoren of u gezond bent. 
      • We houden 1,5 meter afstand
      • Tijdens de reparatie wacht u in een andere ruimte


      Soms komen we bij u langs en besluiten alsnog dat de reparatie niet door kan gaan omdat het niet veilig is. We maken dan een nieuwe afspraak.

      Meer weten over hoe we nu werken? Lees het in onze speciale corona-FAQ.

      • Vanwege de coronamaatregelen zijn onze balies gesloten en is het drukker dan normaal. Wij zijn bereikbaar via WhatsApp, telefoon of contactformulier. Houdt u rekening met een langere wachttijd.
      • Mijn Alliantie

        U regelt veel woonzaken, zoals uw huurbetaling, downloaden van uw huurspecificatie, opzeggen van uw huur of het wijzigen van uw emailadres of telefoonnummer zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl.

      • Bellen

        We zijn 24/7/365 bereikbaar op 088 00 232 00. De wachttijd kan oplopen tot 20 minuten. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan.   

      • WhatsApp

        We zijn bereikbaar op 06 10 64 53 87. De reactietijd kan oplopen tot een werkdag. We doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan.   

      • Contactformulier

        U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie

        Contactformulier Group 5 Copy 9