Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag. Je woonzaken regel je in Mijn Alliantie. Toch hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.

Contact

Je kan contact met ons opnemen via chat of telefoon. In Mijn Alliantie regel je veel zelf. Door corona kan je voorlopig alleen telefonisch doorgeven dat er iets stuk is en een reparatie-afspraak maken. 

Door corona werken we anders. We letten extra op de veiligheid, en houden ons aan de regels van het RIVM als we bij je langskomen:

  • We vragen van tevoren of je gezond bent.
  • We houden 1,5 meter afstand.
  • Tijdens de reparatie wacht je in een andere ruimte.
  • Als de monteur in de woning is, draag je een mondkapje. Onze monteurs kunnen je deze geven.
  • Soms komen we bij je thuis en besluiten alsnog dat de reparatie niet door kan gaan omdat het niet veilig is. We maken dan een nieuwe afspraak. 

 

Meer weten over hoe we nu werken? Zo gaan we om met corona.

  • Onze balies zijn gesloten en sommige dingen duren langer dan normaal. Regel je woonzaken in Mijn Alliantie of chat of bel met ons.
  • Mijn Alliantie

    Je regelt veel woonzaken zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl, zoals de huur betalen, je huurspecificatie bekijken, de huur opzeggen of je contactgegevens wijzigen.

  • Bellen

    We zijn 365 dagen, dag en nacht bereikbaar op 088 00 232 00. De wachttijd kan oplopen tot 20 minuten. We doen ons best om je zo snel mogelijk te woord te staan.   

  • WhatsApp

    We zijn bereikbaar op 06 10 64 53 87, op werkdagen tussen 9:00 - 19:00. De reactietijd kan oplopen tot een werkdag. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.  

  • Contactformulier

    U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie

    Contactformulier Group 5 Copy 9