
Service & Contact
Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag. Je woonzaken regel je in Mijn Alliantie. Toch hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.
Veelgestelde vragen
Overlast en veiligheid :
Contact
In Mijn Alliantie regel je veel zelf. Chat met ons via de tekstwolk rechtsonder in het scherm of bel ons. Wil je liever langs komen? Maak dan even een afspraak.
-
Mijn Alliantie
Je regelt veel woonzaken zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl. Zo kun je melden dat iets stuk is, de huur betalen, je huurnota bekijken, de huur opzeggen of je contactgegevens wijzigen.
-
Livechat
Wil je direct antwoord op je vraag? Chat met onze medewerkers! Klik op het tekstwolkje rechtsonder in het scherm. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.
-
Whatsapp
Overal makkelijk contact met ons opnemen? Stuur een appje naar 088 00 232 00. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00.
-
Bellen
We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 16.00 uur: 088 - 00 232 00. Spoed? Je kan ons 365 dagen per jaar, dag en nacht bellen. Als we er niet zijn, word je doorgeschakeld naar onze spoeddienst.
Postadressen
-
Algemene post
de Alliantie
Postbus 105
1200 AC Hilversum -
Facturen
digifactssc@de-alliantie.nl of
de Alliantie
Postbus 2360, 1200 CJ Hilversum -
VvE Diensten
de Alliantie VvE Diensten
Postbus 1178
1200 BD Hilversum