Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag bij de meeste gestelde vragen en antwoorden. Uw woonzaken regelt u snel in Mijn Alliantie. Toch onze hulp nodig? Dan helpen we u graag verder!

Veel gestelde vragen

Onderwerpen

Onderwerpen

    Kies een onderwerp

      Contact

      U regelt uw woonzaken zelf snel en eenvoudig via Mijn Alliantie.

      Let op: vanwege het coronavirus kunt u geen reparatie inplannen via Mijn Alliantie. U kunt wel andere dingen doen, zoals u huur betalen, huurspecificaties bekijken of uw bankrekeningnummer wijzigen.

      Meer weten over wat u zelf online kunt regelen? Lees het in onze speciale corona-FAQ.

      • Vanwege het coronavirus zijn onze balies gesloten. Wij zijn bereikbaar via WhatsApp of telefoon. Tot 6 april voeren wij alleen urgente reparaties uit. In noodgevallen belt u 088 00 23 200.
      • WhatsApp

        Reactietijd is nu ongeveer 120 minuten

        Beschikbaarheid

        Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 19:00

        Telefoonnummer

        06 10 64 53 87

        App met de Alliantie
      • Bellen

        We zijn 24/7 bereikbaar op 088 00 23 200   

      • Contactformulier

        U krijgt binnen 5 werkdagen een reactie

        Contactformulier Group 5 Copy 9