Service & Contact

Veel huurders vinden zelf een antwoord op hun vraag. Je woonzaken regel je in Mijn Alliantie. Toch hulp nodig? Dan staan we voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Huuraanpassing:

Contact

In Mijn Alliantie regel je veel zelf. Chat met ons via de tekstwolk rechtsonder in het scherm of bel ons. Wil je liever langs komen? Maak dan even een afspraak.

  • Mijn Alliantie

    Je regelt veel woonzaken zelf snel en eenvoudig via mijn.de-alliantie.nl. Zo kun je melden dat iets stuk is, de huur betalen, je huurnota bekijken, de huur opzeggen of je contactgegevens wijzigen.

  • Livechat

    Wil je direct antwoord op je vraag? Chat met onze medewerkers! Klik op het tekstwolkje rechtsonder in het scherm. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur.

  • Whatsapp

    Overal makkelijk contact met ons opnemen? Stuur een appje naar 088 00 232 00. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 - 17:00.

  • Bellen

    We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 16.00 uur: 088 - 00 232 00. Spoed? Je kan ons 365 dagen per jaar, dag en nacht bellen. Als we er niet zijn, word je doorgeschakeld naar onze spoeddienst.  

  • Contactformulier

    Je krijgt binnen 5 werkdagen een reactie.

    Contactformulier Group 5 Copy 9

Postadressen

  • Algemene post

    de Alliantie
    Postbus 105
    1200 AC Hilversum

  • Facturen

    digifactssc@de-alliantie.nl of
    de Alliantie
    Postbus 2360, 1200 CJ Hilversum

  • VvE Diensten

    de Alliantie VvE Diensten
    Postbus 1178
    1200 BD Hilversum