Allround Vakman / Vakvrouw

}

Allround Vakman / Vakvrouw

Een alleskunner die voor elk probleem een oplossing weet te vinden.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 3-1-2023
  • Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amersfoort
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.691 - € 3.202 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Allround Vakman / Vakvrouw

Als één van de grootste woningcorporaties van Nederland werkt de Alliantie elke dag aan betaalbare woningen in veilige en prettige buurten. Zo helpen we steeds meer mensen met een bescheiden inkomen aan een passend huis. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop. 

Op zoek naar een baan als vakman waarin je écht het verschil kan maken? Kom dan werken bij de Alliantie. Je zet je elke dag in om onze huurders zich thuis te laten voelen, op een duurzame en inclusieve manier. Welke klus je ook te wachten staat; met jouw twee rechterhanden vind je voor alles een oplossing.

Bij onze mooie organisatie zoeken wij een Allround Vakman/Vakvrouw voor 36 uur per week.

Het betreft een functie voor de duur van 6 maanden.

Jouw werk
In deze functie bij de Alliantie is geen dag hetzelfde. Het ene moment ben je timmerman, het andere moment loodgieter of elektricien. Het maakt je niet uit wat jou te wachten staat, want jij doet er alles aan om onze huurders zo goed mogelijk te helpen. Je hebt je eigen klussen, maar werkt nauw samen met je collega-vaklieden en de planners, waardoor je alsnog een teamgevoel hebt. Valt je iets op aan een gebouw of buurt in jouw regio? Dan meld je dit in je gebiedsteam. Zo kan er snel actie ondernomen worden.

Wie ben jij
Je hebt niet alleen twee rechterhanden; je bent ook een mensen-mens. Je bent flexibel, representatief en sociaal. Daarnaast:

  • Heb je een afgeronde beroepsgerichte VMBO-opleiding of 2 jaar soortgelijke werkervaring;
  • Ben je een probleemoplosser;
  • Word je blij van het helpen van bewoners;
  • Heb je een flinke dosis humor;
  • Werk je zonder problemen met een telefoon en tablet;
  • Heb je een rijbewijs.

De wekker gaat
’s Ochtends vroeg vertrek je vanuit huis met je werkbus. Eerst nog even langs het magazijn, de ‘huiskamer’ op kantoor of het bedrijfsrestaurant, afhankelijk waar je die dag opstart,  voor een kop koffie met een paar collega’s. Zo’n start van de dag geeft gelijk een goede boost aan het teamgevoel. Door naar je eerste klus: de bewoner verwacht je om 08:00 uur om z’n lekkende sifon en klemmende deur te repareren.

Je collega’s van de planning plannen jouw dag goed en logisch in. Daardoor heb je ’s ochtends ongeveer dezelfde opdrachten als ’s middags: ze duren allemaal zo’n 1 á 2 uur. Toch is elke opdracht weer anders, waardoor je altijd een nieuwe uitdaging te wachten staat. 

Na 4 à 5 huurders blij gemaakt te hebben, is het tijd voor pauze. Je hebt afgesproken om met een aantal collega’s te gaan lunchen. Met een lekker broodje erbij bespreken jullie de weekendplannen. Ook heb je nog een vraag over een klus die je later die middag hebt. Na de lunch ga je met nieuwe inspiratie op zak door naar je volgende afspraak. 

Naast klussen bij mensen thuis heb je ook tijd voor andere werkzaamheden. Zo kun je met de leverancier overleggen over lopende bestellingen of verschillende zaken bespreken met je team. Vandaag staat er een gebiedsoverleg met de regiocollega’s op de planning. En deel je allerlei zaken die in jouw gebied spelen.

Voor je het weet is het einde van je werkdag in zicht. Je voert het afval van vandaag af en je bereidt het één en ander voor, zodat je morgen direct aan de slag kunt. Op naar huis.

Naast de klussen die in bloktijden zijn gepland, ben je vrij om jouw werkdag in te delen zoals jij het prettig vindt. Zo ga je energieker en enthousiaster aan het werk. Dit zorgt uiteindelijk weer voor hele blije huurders. Daarnaast is er genoeg ruimte om je te blijven ontwikkelen, bijvoorbeeld voor het volgen van een opleiding. Dit kan vaak zelfs onder werktijd!

Even binnenkijken
Als Vakman/Vakvrouw bij de Alliantie word je onderdeel van de afdeling Vastgoedonderhoud. Samen met je collega’s van team Productie zetten jullie je in voor de huizen die nu aandacht nodig hebben, maar denk je ook mee over toekomstige projecten.

Extra leuk
Je maakt als Vakman/Vakvrouw elke dag onze huurders blij. Je maakt dus echt het verschil, waardoor je een grote maatschappelijke impact hebt. Daarnaast krijg je:

  • Een contract voor de duur van 6 maanden;
  • Een goed salaris, tussen de € 2.628 - € 3.127 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal E conform CAO Woondiensten); 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    1. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
    2. Ruimte voor eigen initiatief. We motiveren je om mee te denken!
    3. Een (elektrische) bedrijfsbus die je ook gebruikt voor woon-werkverkeer
    4. Tablet en telefoon van de zaak
    5. Al je hand en elektrisch gereedschap wordt gefaciliteerd evenals werkkleding.
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Een grote groep vol leuke en behulpzame collega’s

Zijn wij een match?
Je bent er nog! Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie! Wil je eerst meer weten, neem dan contact op met Marco Overeem, Teamleider Dagelijks Onderhoud, op 06 53781079.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager