Medewerker Servicekosten

}

Medewerker Servicekosten

Accurate en dienstverlenende collega, die een glimlach krijgt van cijfers en niet schrikt van deadlines.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 9-12-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 24 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.831 - € 3.438 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Medewerker Servicekosten

Als één van de grootste woningcorporaties van Nederland werkt de Alliantie elke dag aan betaalbare woningen in veilige en prettige buurten. Zo helpen we steeds meer mensen met een bescheiden inkomen aan een passend huis. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze prachtige organisatie zoeken wij voor de afdeling Servicekosten een Medewerker Servicekosten voor 24 uur per week.

Jouw werk
Het eerste half jaar stel je de begrotingen op van de servicekosten voor de voorjaarsoverleggen. Hierin zitten onder andere de berekeningen van de nieuwe voorschotten. Daarnaast verzorg je de jaarlijkse servicekosten afrekeningen van de huurder, deze moeten elk jaar voor 1 juli klaar zijn.

Het tweede halfjaar controleer je de geboekte kosten en analyseer je de grootboekrekeningen. Ook bereid je alweer een en ander voor met betrekking tot de servicekostenafrekeningen voor het aankomende jaar. Hierin werk je nauw samen met de collega’s van de regiobedrijven en de klantenservice.

De wekker gaat
Jouw werkdag start vandaag op kantoor, waar je eerst samen met een paar collega’s die er vandaag ook zijn, een kop koffie of thee haalt in ons gezellige werkcafé. Eenmaal terug op je werkplek van vandaag begin je met het afhandelen van de binnengekomen mail, én het specificeren en goedkeuren van de facturen, die gisteren zijn binnengekomen voor de afdeling.

Aansluitend heb je een afspraak met een gebiedscoördinator naar aanleiding van een collectief bezwaar van een afrekening van een complex. Jullie beoordelen het bezwaar samen en nemen het besluit om een gecorrigeerde afrekening op te stellen. Aan het einde van de ochtend neem je nog contact op met de energieleverancier over de stijging van de energiekosten voor het komend jaar.

In de middag stel je een aantal complexoverzichten op en heb je een afspraak met een collega om bij een nieuwbouwcomplex te kijken, hoe je daar de servicekosten moet gaan afrekenen. Dit neemt de hele middag in beslag. Wanneer je de laptop aan het einde van de dag afsluit, kijk je terug op een succesvolle dag, waarin je veel hebt kunnen doen.

Even binnen kijken
Collega Medewerker Servicekosten Jasmien vertelt: “Ik heb het erg naar mijn zin bij de afdeling Servicekosten en ga elke dag met plezier aan het werk. Het is een hecht team, dat elkaar helpt wanneer nodig. Binnen het team is er een eerlijke en open communicatie. Ik werk voornamelijk vanuit huis en daardoor kan ik werk en privé goed scheiden. Voor de samenwerking vinden wij het belangrijk om elkaar wekelijks op kantoor te ontmoeten. Ondanks dat wij het druk hebben, is het heel gezellig met elkaar en wordt er veel gelachen!”

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;  
  • Een goed salaris, tussen de € 2.765 en € 3.357  bruto per maand op basis van 36 uur (schaal F conform CAO Woondiensten);   
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief  
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak  
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van goed uitgeruste en comfortabele werk- en overlegplekken. 

Zijn wij een match
We passen bij elkaar, als je beschikt over MBO werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring meeneemt.

Daarnaast beschik je over een goed cijfermatig inzicht, kent Excel voor jou geen geheimen en werk je accuraat. Je laat je niet snel gek maken door deadlines, gezamenlijk zorgen jullie ervoor dat deze gehaald worden.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!
Wil je meer weten, neem contact op met Peter Verhoef, Manager Basisregistratie, op 06-53968367

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.  

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager