Kwaliteitscoördinatoren

}

Kwaliteitscoördinatoren

Proceskwaliteit professional met flinke dosis technisch inzicht, die resultaat wil zien.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 14-12-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.716 - € 4.887 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Kwaliteitscoördinatoren

Als één van de grootste woningcorporaties van Nederland werkt de Alliantie elke dag aan betaalbare woningen in veilige en prettige buurten. Zo helpen we steeds meer mensen met een bescheiden inkomen aan een passend huis. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij onze mooie organisatie zoeken wij nieuwe Kwaliteitscoördinatoren (24 – 36 uur per week).

Als Kwaliteitscoördinator zet jij je in om ons kwaliteitskader actueel te houden en te waarborgen bij onze bouwprojecten. Hiervoor neem je audits af. Dit begint met een stukje deskresearch, maar al snel ga je op pad. Je gaat zelf naar de bouwplaats toe om te ervaren hoe het team omgaat met de kwaliteit en veiligheid, die wij bij de Alliantie verwachten. Zie je iets wat beter kan? Dan ga je daarover in gesprek met de projectmanager of partner-aannemer. Om audits nog beter af te kunnen nemen, ga je daarnaast samen met je collega’s aan de slag om het auditssysteem verder te optimaliseren.

Dit ga je doen
Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Opstellen van een auditplan op basis van risicomanagement;
  • Steekproefsgewijs auditen van de product- en proceskwaliteit bij het onderhouden, verduurzamen en verbeteren van de woningen van de Alliantie;
  • Steekproefsgewijs auditen van het kwaliteitswaarborgingssysteem van de partners;
  • Rapporten over je audits uitwerken;
  • Voeren van gesprekken met collega’s en partners op basis van bevindingen;
  • Verbetervoorstellen voor proces kwaliteit maken;
  • Fungeren als een kritische samenwerkingspartner met interne en externe partijen;
  • Verbeteren/ontwikkelen van ons eigen kwaliteitssysteem, samen met je collega’s.

Heb je nog niet overal ervaring in, maar zie jij jezelf wel als onze nieuwe Kwaliteitscoördinator? Solliciteer dan gerust! We leren je graag beter kennen.

Wie ben jij
Van maandag tot en met vrijdag op kantoor zitten, dat is niks voor jou. Jij gaat er graag op uit. Want ook al vind je het heerlijk om af en toe flink de materie in te duiken, ben je ook graag onder de mensen. Je bent een kei in communiceren en deinst niet terug voor een pittig gesprek. Met een kritisch opbouwende houding weet jij goed advies te geven aan verschillende partijen.

Jij bent continu aan het kijken hoe processen nog beter kunnen, zowel in de voorbereiding van een project, als tijdens de uitvoering op de bouwplaats. Hierbij verlies je het resultaat nooit uit het oog. Daarnaast beschik je over een technische hbo-opleiding óf minimaal 5 jaar soortgelijke werkervaring.

Extra leuk
Ga jij de uitdaging aan? Dan kan je rekenen op:

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.629 en € 4.772 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal I conform CAO Woondiensten); 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder; 
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling 
    3. Ruimte voor eigen initiatief
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Je bent er nog! Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar je reactie! 
Wil je eerst meer weten? Neem dan gerust contact op met Tamara van de Graaf, Manager Partnerships & Innovatie. Je kunt Tamara bereiken op 06- 10886694.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager