Reparatie Opzichter

}

Reparatie Opzichter

Humorvolle probleemoplosser met kennis van techniek, die houdt van samenwerken en resultaat behalen.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 1-11-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.327 - € 4.098 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Reparatie Opzichter

Als één van de grootste woningcorporaties van Nederland werkt de Alliantie elke dag aan betaalbare woningen in veilige en prettige buurten. Zo helpen we steeds meer mensen met een bescheiden inkomen aan een passend huis. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een Reparatie Opzichter voor 32 tot 36 uur per week.

De wekker gaat 
Jouw dag begint altijd met een kopje koffie of thee. Je start je e-mail op en kijkt of er spoedmeldingen in je inbox zitten, waar direct actie op nodig is. Vervolgens check je alle meldingen die zijn gekomen, zoals vocht-, schimmel- en lekkageklachten. Je leest ze goed door en neemt contact op met de huurder(s) om het probleem te achterhalen. Wanneer je een goed beeld hebt van de meldingen, zet je de nodige opdrachten direct uit naar een van onze aannemers. Bij één melding lukt het telefonisch niet om te achterhalen wat er precies aan de hand is, je maakt een afspraak om morgen op huisbezoek te gaan. Daarna is het tijd voor een aantal inspecties.

Terug op kantoor ga je lunchen met collega’s. Een lekkere kop soep en een salade uit ons gezellige werkcafé, daar knap je van op. Eén van de collega’s had je “live” zolang niet gezien, dat jullie aansluitend een wandeling maken over de hei, vlakbij kantoor. Eindelijk wat tijd om privé bij te praten en ook een aantal punten uit het werkoverleg van afgelopen week door te nemen.

Wanneer je de laptop weer opstart, controleer je eerst de openstaande facturen. Daarna ga je aan de slag met vragen over ZAV (zelf aangebrachte voorzieningen), IWV (individuele woning verbetering) en WMO (wet maatschappelijke ondersteuning). Opschieten, want het is bijna tijd voor je teamoverleg met de klachtencoördinator over een aantal klachten- en gebrekenbrieven van huurders.

Van 15.00 uur tot 17.00 staan er nog een aantal inspecties gepland, dus pak je je spullen en stap je in de auto. Het einde van de werkdag is in zicht. Eenmaal thuis verwerk je nog snel je bevindingen van de inspecties, zodat je collega’s hiermee verder kunnen.

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.327 en € 4.098 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van goed uitgeruste en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie een afgeronde MBO opleiding richting bouwkunde meeneemt of een aantal jaar soortgelijke werkervaring. Je beschikt over veel technische kennis en vindt het leuk om collega’s te helpen met vragen over techniek. We werken met verschillende digitale systemen zoals Tobias AX, Outlook, teams, LAVS en Share Worx. Uiteraard kan je je deze systemen snel eigen maken.

Verder word je blij van werken in een team, heb je een gezonde dosis humor en ben je resultaatgericht. Je hebt goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) en bent sociaal vaardig.

Goed om te weten: Vier keer per jaar draai je een storingsdienst.

Deze vacature staat intern en extern tegelijkertijd uit. Bij gebleken geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!
Wil je meer weten, neem tot 1 oktober contact op met Henk Zilder, Reparatie Opzichter, op 06 55307142. Na 1 oktober kan je contact opnemen met Richard de Waart, Teamleider, op 06-10886594.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager