Beheerder Wonen

}

Beheerder Wonen

Sociale verbinder die graag klaarstaat voor de huurder.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 5-10-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 28 - 32 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Gooi en Vechtstreek
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.327 - € 4.098 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Beheerder Wonen

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare huizen in fijne buurten. Bij ons staat de huurder altijd voorop. We maken onze huizen duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. De Alliantie is een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor ons Regiobedrijf Gooi en Vechtstreek een Beheerder Wonen voor 28-32 uur per week.
Deze functie is in ieder geval voor de duur van een jaar.

Jouw werk
Jij gaat iedere dag fluitend naar je werk, want geen dag is hetzelfde! Je vindt het heerlijk om de verantwoordelijkheid te hebben over jouw eigen wijk en de leefbaarheid in en om complexen. Jij zorgt ervoor, dat het schoon, heel en veilig is. Om dit te kunnen realiseren werk je nauw samen met het gebiedsteam en andere collega’s binnen de Alliantie. Ook spring je soms bij in projecten van collega’s in een ander gebied, wat voor nog meer afwisseling zorgt. Je begrijpt het al, je bent een belangrijke schakel tussen bewoners, samenwerkingspartners en de Alliantie. Je hebt dan ook een sterk netwerk met de sociale partners zoals buurtbemiddeling, politie en gemeente.

Jij bent de ogen en oren van de wijk. Je denkt mee over verbeteringen en draagt ideeën aan om eventuele problemen rondom leefbaarheid op te lossen. Samen met het gebiedsteam bepaal je wat prioriteit heeft en waar extra inzet nodig is. Je overlegt met bewonersgroepen, zodat je weet wat er speelt en waar men knelpunten ervaart. Ook stimuleer je eigen initiatief van huurders, waar dat bijdraagt aan de leefbaarheid. Verder heb je een rol in het controleren van schoonmaak en groenwerkzaamheden die anderen voor ons uitvoeren.

Je volgt meldingen van huurders op en helpt bewoners waar mogelijk met hun vragen op weg. Hiervoor weet je de juiste collega te vinden binnen de Alliantie of verwijs je door naar de juiste partij in je (wijk)netwerk. In je rol naar onze huurders weet je altijd een goede balans te vinden tussen inlevingsvermogen en zakelijkheid. Verwachtingen weet je te managen en je durft “nee” te zeggen!

Je werkt (mee) aan projecten vanuit bijvoorbeeld leefbaarheid, duurzaamheid, of renovatie. Je stelt hiervoor soms ook het projectplan op en betrekt verschillende partijen bij de uitvoering. Hierbij heb je oog voor de behoeften van bewoners en stimuleert deelname van huurders in projecten die bijdragen aan de leefbaarheid in het complex.

De wekker gaat
Je checkt als eerste je voortdurend veranderende agenda. Vandaag heb je in de ochtend een meeting met het gebiedsteam. De gebiedsplannen worden opnieuw vastgesteld en jouw input is essentieel om de kaders voor de begroting neer te kunnen zetten.

Na de lunch ga je naar een complex waar je de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden controleert. Onderweg kom je een bewoner tegen die je vaker hebt gesproken. Je maakt een praatje, zo weet je gelijk wat er speelt in de buurt!

Digitaal is handig en persoonlijk contact belangrijk: tijd voor een kop koffie met een collega, die je al te lang niet gezien hebt. Aan het eind van de dag, werk je je terugbelverzoeken en administratie bij. De dag is weer anders gelopen dan gedacht, maar je bent tevreden met de resultaten die je hebt geboekt!

Extra leuk 

  • Een mooie, sociale en betrokken uitdaging voor de periode van sowieso één jaar;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.327 en € 4.098 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor.

Wie ben jij?
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde MBO+ opleiding meeneemt of een aantal jaren relevante werkervaring hebt aangevuld met kennis van huurrecht, de overlegwet en wet- en regelgeving rondom wonen.

Wij zoeken iemand die een zakelijke houding combineert met invoelend vermogen. Dit betekent dat je je goed kan inleven in mensen of situaties en dat je weet hoe je op een tactvolle wijze hierop in kan spelen.

Je houdt er van projecten te starten en zaken op te lossen. Je werkt graag mee aan het verbeteren van onze dienstverlening en je zoekt de samenwerking met collega’s of externe partijen actief op.

Ook heb je een geldig rijbewijs B. Af en toe is het noodzakelijk in de avonduren en incidenteel in het weekend te werken. Indien daar sprake van is, zijn verschoven werktijden van toepassing.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!
Wil je meer weten over deze functie, neem contact op met Mirella Nieuwhof, Teamleider Wonen, op 06 537 099 77.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager