Teamleider afdeling Groot Onderhoud en Verduurzamen

}

Teamleider afdeling Groot Onderhoud en Verduurzamen

Gezocht: een doelgerichte en besluitvaardige teamleider met ervaring in vastgoedonderhoud.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 16-12-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.969 - € 5.361 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Teamleider afdeling Groot Onderhoud en Verduurzamen

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af.
Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een Teamleider Groot onderhoud en verduurzamen voor 24-36 uur.

Jouw werk
Je begint elke dag met een grote glimlach, want in deze functie geef je het ene moment leiding aan een team van 7 Projectmanagers en een Administratief Medewerker, het andere moment lever je een bijdrage aan de verduurzaming van VvE’s, of denk je mee over de bedrijfsstrategie.
Jij houdt van deze afwisseling!

Het team onderhoud heeft portefeuilles in Amsterdam, Amersfoort, Almere en Gooi- en Vechtstreek. Ze houden zich bezig met procesbegeleiding van het groot onderhoud in VvE’s. Naast bouwkundige en installatietechnische onderhoudsprojecten zien we in toenemende mate duurzaamheidsinitiatieven ontstaan Naast het onderhoudsteam stuur jij functioneel het procesteam aan welke de procesbegeleiding hiervoor uitwerkt. Verder biedt de afdeling, in de rol van technisch opzichter, ondersteuning aan de VvE’s bij complexere technische vraagstukken, zoals lekkages of bouwkundige gebreken.

Inhoudelijk ben je betrokken bij de thema’s die spelen op de afdeling en initieer je procesverbeteringen. Daarin werk je nauw samen met de andere teamleiders en de Directeur Alliantie VvE diensten aan wie je rapporteert. De sfeer in het MT team is open, informeel, resultaatgericht met kwaliteit voorop.

Even binnen kijken
Over de functie zegt je collega Teamleider Jorne:

“Je werkt met een jong, enthousiast team in een bedrijf dat volop in ontwikkeling is, waarin jij het verschil kan maken. Het is een afwisselende functie, waarin je enerzijds bezig bent met het coachen en ontwikkelen van je medewerkers en anderzijds procesverbeteringen en vernieuwde dienstverlening bedenkt om door te voeren en de organisatie verder te professionaliseren”.

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een jonge organisatie met een ondernemend team, er is een informele sfeer en je hebt veel zelfstandigheid en vrijheid;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.876 en € € 5.235 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van goed uitgeruste en comfortabele werk- en overlegplekken.


Zijn wij een match
Wij passen bij elkaar als je voor deze functie een HBO werk- en denkniveau meeneemt aangevuld met enkele jaren relevante werkervaring.

Je hebt ervaring op het gebied van vastgoedonderhoud en processen die daarmee samenhangen. Affiniteit met duurzaamheid binnen vastgoed is een pré, evenals een netwerk in de onderhoudsbranche.

Ook ben je resultaatgericht en besluitvaardig. Je weet het team te motiveren het beste uit zichzelf te halen en zich te ontwikkelen.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!!
Wil je meer weten, neem contact op met Wouter Reimerink, Directeur de Alliantie VvE diensten, op 06-15885171.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.  

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.  

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager