Medewerker Sociaal Beheer
Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.
Bij deze mooie organisatie zoeken wij in Almere een Medewerker Sociaal Beheer voor 32-36 uur per week.
Jouw werk
Jij staat elke dag met een grote glimlach op, want in deze functie beteken je iets! Jij pakt namelijk (individuele) overlast aan. Je voert hierover gesprekken met klanten, legt afspraken vast en bereidt indien nodig juridische procedures voor. Ook bemiddel je bij problematiek op het gebied van welzijn en zorg, én schakel je met maatschappelijke instanties bij zorgelijke situaties. Individuele klantvragen, die om een interdisciplinaire aanpak vragen, beantwoord je. En door terugkoppeling over de aanpak, voortgang en resultaten aan de melder, zorg je voor optimale klanttevredenheid.
Ook analyseer je gegevens, signaleer je knelpunten en formuleer je acties ten aanzien van individueel sociaal beheer. Vervolgens zorg je voor de uitvoering daarvan en lever je daarmee een bijdrage aan het volledige beheer op complex- en gebiedsniveau.
De wekker gaat
Je bent lekker op tijd en begroet je collega’s op kantoor. Onderweg naar je bureau kom je Ans tegen, onze afdelingssecretaresse. Naast jullie weekendplannen bespreken jullie ook wat er vandaag voor jullie beiden op de agenda staat.
Onder het genot van een kop koffie heb je een meeting met je collega’s van Sociaal Beheer om te sparren over ingewikkelde overlastdossiers. Hoe kunnen we dit nu het beste aanpakken en wie/ welke instantie hebben we daarbij nodig? Ook komt een workshop van Aedes (onze brancheorganisatie) ter tafel over zorg en overlast. Wie gaat hier heen? Wat kunnen we hier halen en brengen?
Lunchtijd! Vandaag heb je tijdens de lunch een wandeldate met één van de collega’s uit het gebiedsteam. Jullie hebben tijd om bij te kletsen en hebben het samen ook nog over een bepaald buurtonderzoek, dat je graag wilt doen. Een onderzoek in een appartementencomplex om een overlastsituatie te kunnen doorgronden, zodat je de haalbaarheid van een zaak kunt inschatten.
Natuurlijk verloopt je dag niet zoals geheel gepland. Je krijgt een spoedtelefoontje, dat een situatie met een huurder uit de hand loopt. Jij gaat erheen om te kijken wat jij kunt doen om de situatie te (laten) de-escaleren.
Extra leuk
- Een jaarcontract wat bij goed functioneren wordt omgezet in een vast dienstverband;
- Een goed salaris, tussen de € 3.327 en € 4.098 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is;
2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;
3. Ruimte voor eigen initiatief;
4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak. - De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
- Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne kantoor beschikt over tal van comfortabele werk- en overlegplekken.
Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie HBO werk- en denkniveau hebt. Werkervaring in een soortgelijke functie is een enorme pré.
Jij staat stevig in je schoenen, kunt de angel snel uit beladen situaties halen en weet makkelijk verbinding te leggen met mensen van verschillende achtergronden en niveaus. Je bent communicatief vaardig, wordt niet makkelijk uit het veld geslagen en werkt veel samen met interne en externe partners naar resultaten voor onze klanten.
Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!
Wil je meer weten, neem tot 5 augustus contact op met Manon van der Veer, Manager Wonen, op 06-15885046. Vanaf 5 augustus kan je contact opnemen met Patrick Zuurbier, Manager Wonen, op 06-29349792.
Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.