Financieel (FA) Specialist VvE

}

Financieel (FA) Specialist VvE

Financiële vastbijter die niet loslaat tot de klus geklaard is.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 26-8-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 28 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.765 - € 3.357 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Financieel (FA) Specialist VvE

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af.
Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een Financieel Specialist VvE (Vereniging van Eigenaren) voor 28-36 uur per week.

Jouw werk
Jij gaat met plezier naar je werk, want er is geen dag hetzelfde en daar hou jij van! Je werkt voor kleine VvE’s tot grote appartementencomplexen, waarbij jij ervoor zorgt, dat elke VvE een jaarrekening en begroting krijgt. Wanneer een VvE vragen heeft over de financiële jaarstukken, kunnen ze bij jou terecht.

Het hele jaar zorg jij ervoor, dat de facturen van je VvE’s ingeboekt en betaald worden, en de administratie dagelijks bij is. Ook voorzie jij de notaris van de nodige informatie bij verkoop van een appartement en ontvangt de nieuwe eigenaar een mooi welkomstpakket van jou.

Je werkt in een hecht team van collega’s in een informele sfeer.

De wekker gaat 
Jouw dag start na 9-en, omdat je vanochtend eerst even een rondje wilde fitnessen in de sportschool. Het wordt een drukke dag met in de ochtend een teamoverleg en afspraken met VvE Coördinatoren om de financiële stukken, als voorbereiding op de komende Algemene Ledenvergadering, door te nemen.

Het is fijn om deze ochtend weer een aantal collega’s “in het echt” te zien, omdat de meeste overleggen momenteel toch vaak “op afstand” zijn. Het werken in Teams en het digitaal vergaderen zijn we ondertussen wel gewend, maar die momenten dat je elkaar “live” ziet en spreekt, zorgen toch voor extra verbinding. Hierdoor worden ook lopende zaken sneller en makkelijker met elkaar besproken.

Na het teamoverleg heb je een gemiste oproep van een eigenaar met een vraag over een factuur voor een extra bijdrage. Je belt hem gelijk terug en spreekt met hem een betalingsregeling af en bevestigt dit per mail.  

Lunchtijd! Je haalt een broodje bij de bakker op de hoek en loopt samen met een paar collega’s een rondje op de hei. In de middag pas je nog wat begrotingen aan op verzoek van de VvE Coördinator.

Het is alweer 16.30 uur. De dag vliegt voorbij… Je zet de betalingen van jouw VvE’s klaar, die de volgende dag door de Teamleider gecontroleerd en verzonden worden naar de bank om te worden betaald.

Even binnen kijken
“Ik heb het heel erg naar mijn zin bij VvE diensten. We werken in een waanzinnig leuk team, waar veel ruimte is voor gezelligheid, waar we heel veel lachen, maar waar we ook met zijn allen flink de schouders eronder zetten. Iedereen helpt elkaar waar nodig. Wat ik zelf heel bijzonder en prettig vind, is dat ik heel veel vrijheid krijg. Op die manier kan ik privé en werk goed combineren en voel ik me nooit ‘gehaast’ .

                                                                                                                    Collega FA Specialist, Kim


Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 2.765 en € 3.357 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal F conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van goed uitgeruste en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Wij passen bij elkaar wanneer je minimaal MBO werk- en denkniveau meeneemt, verkregen door opleiding en/of ervaring.

Jij maakt makkelijk contact met klanten en geeft graag een toelichting op de financiële stukken.

Verder heb je een actieve houding, pak je snel je eigen verantwoordelijkheden binnen een gedreven team en durf je met verbetervoorstellen te komen.

Pieken in de maanden januari t/m mei zijn voor jou geen probleem. Op deze momenten is het werk vaak hectisch en is het belangrijk, dat je gestructureerd en georganiseerd bent, én de juiste prioriteiten kan stellen.

Indien je niet helemaal voldoet aan het gevraagde profiel, maar je wel denkt je hierin te kunnen ontwikkelen, voel je dan uitgenodigd om contact op te nemen.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!!
Wil je meer weten, neem contact op met Silvia Brussee, Teamleider, op 06 12793567.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager