Complexbeheerder

}

Complexbeheerder

Sociaal, klantgericht en probleemoplossend “visitekaartje”, die graag de oren en ogen van onze klant is.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 18-8-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Almere
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.628 - € 3.127 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Complexbeheerder

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop. 

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor ons Regiobedrijf Amsterdam/Almere een Complexbeheerder voor 32-36 uur per week (standplaats Almere).

Jouw werk
Jij gaat iedere dag fluitend naar je werk! Geen dag is hetzelfde en jij vindt het heerlijk om de verantwoordelijkheid te hebben over jouw eigen complexen in Almere. Daarnaast spring je soms in op projecten van collega’s in andere wijken. Als visitekaartje van de Alliantie ben je in ‘jouw’ complexen het eerste aanspreekpunt. Daarnaast signaleer je woonzaken als overlast, woonfraude en leefbaarheid. 

Jouw verantwoordelijkheden

  • Jij bent de ogen en oren in de complexen. Je denkt mee over verbeteringen en helpt bewoners met hun vragen op weg. Je weet de juiste collega te vinden binnen de Alliantie of door te verwijzen naar je (wijk)netwerk;
  • Jij zorgt er bij nieuwbouw voor dat de inhuizingsperiode zo vlekkeloos mogelijk verloopt en je bent nauw betrokken bij het aanspreken van het naleven van de woonregels. Immers: de eerste klap is een daalder waard!
  • Je let erop, dat portieken schoon, heel en veilig zijn en lost kleine technische en sociale problemen op. Ook weet je de juiste toon te vinden om bewoners aan te spreken op ongewenst leef- of woongedrag. Soms houd je ook spreekuren in een complex;
  • Je bent sociaal en een verbinder. Je werkt nauw samen met het gebiedsteam, maar ook het netwerk dat je opbouwt in de wijk, zoals buurtbemiddeling, politie en de gemeente.
  • Je wordt actief betrokken bij de op te leveren nieuwbouwcomplexen. Jij denkt mee in het leefbaarheids- en beheerdeel;
  • Je kan worden ingezet voor leefbaarheids-/ beheerprojecten op verzoek van gebiedsteam of sociaal beheer.

Extra leuk

  • Een mooie, sociale en betrokken uitdaging voor de periode van ten minste één jaar bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 2.628,- en € 3.127,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal E, conform CAO Woondiensten);
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
    3. Ruimte voor eigen initiatief
    4. Vanzelfsprekend een tablet en telefoon van de zaak
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness.

Zijn wij een match?
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde passende opleiding meeneemt of een aantal jaren relevante werkervaring. Ook ben je in het bezit van rijbewijs B. Je bent klantgericht, maar kan ook duidelijk zijn waar nodig. Samenwerken en verbinden van partijen gaat je natuurlijk af, én je kan op verschillende niveaus goed communiceren. Je hebt gevoel bij wat er speelt bij bewoners en in de buurt zonder dat dit expliciet aan je verteld wordt. Last but not least, je bent letterlijk hands-on, zo pak je bijvoorbeeld die bladblazer of veger zelf, wanneer het complex hierom vraagt. 

Af en toe is het noodzakelijk dat je in de avonduren en incidenteel in het weekend werkt. Als daar sprake van is, zijn verschoven werktijden van toepassing.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!!
Wil je meer weten, neem contact op met Manon van der Veer, Manager Wonen, op 06-15885046.  

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.   

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.   

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager