Technisch Coördinator

}

Technisch Coördinator

Sociaal, technisch talent met passie voor een hands-on dienstverlening.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 22-7-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.022 - € 3.700 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Technisch Coördinator

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af. Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij een Technisch Coördinator voor 32-36 uur per week in de regio’s Hilversum en Amsterdam.

Jouw werk
Jij gaat met jouw technische achtergrond als 2e lijns medewerker complexe reparatie- en schade opdrachten administratief afhandelen voor kleine tot grote appartementencomplexen. Dit betekent, dat je vanachter je bureau (op kantoor of thuis) veelvuldig contact hebt met eigenaren in de VvE, aannemers, verzekeraars en collega’s. Je bewaakt de voortgang en het overzicht, en houdt betrokkenen op de hoogte. Je weet van aanpakken, zodat eigenaren op jou kunnen rekenen. Word je hier enthousiast van, lees dan verder!

De wekker gaat
Jouw dag begint om 8.30 uur. Je hebt besloten om op kantoor te starten met het onderzoeken van een hardnekkige lekkage. Je vraagt je collega, die je aantreft in de koffiecorner, om mee te denken. Om 11.00 uur start de dagstart van de Klantenservice, waar je kennis deelt, elkaar bijpraat op onderwerpen en samenwerkt aan verbeteringen in het reparatieproces. Je collega VvE Coördinator Nadine belt vervolgens over de voortgang van de lekkage, je informeert haar over de genomen stappen.

In de middag loop je de overige lopende schadedossiers door en bel je met de verzekeraar over twee dossiers, waar je weinig voortgang op ziet. De verzekeraar betrekt je bij een overleg met hun schade-expert en de opzichter van het interventieteam van de Alliantie. Er worden goede afspraken gemaakt en je informeert de klant om te laten weten wat hij kan verwachten. Ondertussen word je gebeld door een eigenaar van een technische commissie in een grote VvE met zorgen over de veiligheid van de balustrade. Je vraagt wat foto’s door te sturen en stelt hem gerust.

De tijd vliegt! Het is 15.00 uur en je belt nog naar een aantal bestuursleden die je een offerte hebt gestuurd om de vaart erin te houden. Jouw planning loont, om 17.00 uur stap je op de fiets naar huis.

Even binnenkijken met Cherlyn;
“Ik heb het heel erg naar mijn zin bij VvE diensten. We werken in een waanzinnig leuk team, waar veel ruimte is voor gezelligheid, waar we heel veel lachen, maar waar we ook met zijn allen flink de schouders eronder zetten. Iedereen helpt elkaar waar nodig. Wat ik zelf heel bijzonder en prettig vind, is dat ik heel veel vrijheid krijg. Op die manier is het combineren van privé en werk nog nooit lastig geweest voor mij en voel ik me nooit ‘gehaast’ . Last but not least, mijn inwerkperiode was prettig en ik werd goed meegenomen in alles!”

Extra leuk

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;   ;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.022 en € 3.700 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal G conform CAO Woondiensten)
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
    1. Flexibel en hybride werken, zodat privé/werkbalans goed in te richten is;
    2. De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakker samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
    3. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;
    4. Ruimte voor eigen initiatief;
  • Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een informele sfeer in een dynamische en betrokken organisatie.

Zijn wij een match? 
Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie MBO+ werk- en denkniveau meeneemt, aangevuld met relevante werkervaring. VvE kennis en kennis van schadeafhandeling is een pre.

Om reparaties en schades zelfstandig af te kunnen handelen is technische werkervaring uit de praktijk noodzakelijk. Deze ervaring heb je opgedaan bij bijvoorbeeld een aannemer of op de bouw zelf. Jij zorgt er voor, dat je met je ervaring de juiste vragen weet te stellen aan klanten om tot een juiste opdrachtverstrekking naar de leverancier en verzekeraar te komen. Je bent doortastend en krijgt dingen gedaan, ook als dit niet vanzelf gaat.

Afhankelijk van de weersomstandigheden kunnen piekmomenten ontstaan. Op dit soort momenten is het werk vaak hectisch en is het belangrijk, dat je gestructureerd en georganiseerd bent, én goed prioriteiten kan stellen. Je vindt het leuk en ziet dat het noodzakelijk is om een groot deel van jouw tijd bezig te zijn met het administratief verwerken van alles wat er zich afspeelt.

Last but not least, jij staat je mannetje of vrouwtje in de overleggen met bewoners en VvE besturen. Sterke communicatie skills en overtuigingskracht zijn daarom belangrijk

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct, we kijken uit naar jouw sollicitatie!!
Wil je meer weten, neem contact op met Sandy Bosmans, Teamleider VvE Diensten, op 06-15885113.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager