Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV)

}

Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV)

Accurate en dienstverlenende collega, die een glimlach krijgt van digitaliseren en archiveren.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 7-2-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.451 - € 2.929 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV)

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) voor 32 - 36 uur per week.

Jouw werk
Jij gaat met plezier naar je werk, want jij zorgt ervoor, dat alle binnenkomende correspondentie goed terug te vinden is voor alle collega’s bij de Alliantie. Hiervoor verwerk je gegevens in het documentmanagementsysteem ShareWorx.
Gescande correspondentie registreer je en wijs je toe aan de juiste afdeling. Dat doe je samen met zes directe collega’s. Als team zorgen jullie ervoor, dat andere collega’s bij de Alliantie klanten snel en zorgvuldig kunnen helpen. Daarnaast werk je ook mee in digitaliseringsprojecten en draag je bij aan het toegankelijk maken van de (digitale) archieven.

De wekker gaat 
Vandaag is het jouw dag, samen met Sylvia je directe collega, om op ons kantoor in Hilversum te werken. Met het team is er een “wie-is-er-wanneer-op-kantoor-rooster” gemaakt, zodat jullie onderling goed de samenwerking, en elkaar, op kunnen zoeken. Om 8.30 uur neem je daar de post in ontvangst van de altijd vrolijke PostNL bezorger. En dan… met het kratje post op naar de 4e etage! Neem je de lift of de trap? Boven aangekomen, eerst maar even een lekkere bak koffie of thee. In de pantry tref je Sylvia, gezellig!

Je zoekt een werkplek, logt in en opent je berichten in de Whatsapp-groep. Al je collega’s wensen je een goedemorgen. Via Whatsapp houden jullie elkaar op de hoogte en stemmen jullie de werkzaamheden met elkaar af: Wie gaat met de mailboxen aan de slag, wie doet de facturenverwerking en wie pakt de archiefvragen op?

Na een paar uur werk haal je in het bedrijfsrestaurant een versbereide lunch. Met een paar collega’s heb je afgesproken om samen een stukje te wandelen op de hei, want die is praktisch om de hoek. Je neemt je lunch dus mee en doet ook nog snel even een boodschap in het winkelcentrum tegenover het kantoor.

In de middag heb je afgesproken met een aantal collega’s van de projectgroep digitalisering. Samen gaan jullie aan de slag om het fysieke archief te digitaliseren. Best een klus, maar jullie hebben al snel een goed tempo te pakken en de middag vliegt voorbij. Voldaan en met je boodschap in de hand, zeg je je collega’s gedag en ga je weer naar huis.

Even binnen kijken
“Kenmerkend voor ons team is dat we, naast de routinematige taken, ook onze tanden kunnen zetten in nieuwe vraagstukken. Samen vinden we de antwoorden, waarmee we bijdragen aan de ambities van de Alliantie.”
Paul Nieveen van Dijkum – Senior medewerker DIV

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 2.451 en € 2.929 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal D conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een vakgerichte en/of administratieve opleiding hebt afgerond, MBO werk- en denkniveau meeneemt en administratieve ervaring hebt op het gebied van DMS, scannen, indexeren en Office software, zoals Word en Excel.

Je wordt blij van werken in een team, je bent accuraat, communicatief en dienstverlenend. Bovendien beheers je de Nederlandse taal uitstekend, voornamelijk op het gebied van begrijpend lezen. Tot slot kan je in ieder geval werken op woensdag en vrijdag.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem contact op met Paul Nieveen van Dijkum, Senior medewerker DIV, op telefoonnummer 06-10011779.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager