Assistent VvE Zaken

}

Assistent VvE Zaken

Proactieve en doelgerichte “doener” met een gezonde dosis doorzettingsvermogen.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 7-2-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 24 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amsterdam
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.230 - € 3.979 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Assistent VvE Zaken

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons kantoor in Amsterdam een Assistent VvE-zaken voor 24 uur per week
(Het betreft een nieuwe functie voor de periode van sowieso één jaar. Is de functie een succes, dan is de kans groot, dat het contract wordt verlengd)

Jouw werk
Jij staat elke dag fluitend op, omdat je het heerlijk vindt de zogenaamde “spin in het web” te zijn, rondom de VvE-complexen waar jij verantwoordelijk voor bent. Je bent een regelaar, die snel schakelt tussen onderwerpen, je krijgt energie van het behalen van successen, en neemt  tegelijkertijd het nodige geduld en doorzettingsvermogen mee om daar te komen. Ook vind je het een uitdaging om een nieuwe functie te vervullen, waarin je samen met collega’s (Gebiedscoördinatoren) naar de beste taakverdeling zoekt.

Als Assistent VvE-zaken behartig je de belangen van de Alliantie rondom het in stand houden en verduurzamen van ons vastgoed. Daarnaast let je op de leefbaarheid en het woongenot van de huurders in de VvE’s.

De wekker gaat 
Je werkt vandaag op het wijkkantoor en begint de dag met afstemming over de lopende zaken samen met de Gebiedscoördinator. Nadat jullie de prioriteiten hebben besproken en taken hebben verdeeld, bel je de VvE Beheerder om te vragen hoe het staat met de reparatie van de voordeur bij één van je complexen.

Nu je toch op het wijkkantoor aan het werk bent in plaats van thuis, spreek je met een paar collega’s, die je al veel te lang niet in het “echt” gezien hebt, af om een lunchwandeling te maken. Op deze manier kan je even bijpraten en tegelijkertijd vragen, hoe zij om zouden gaan met een complexe verbouwingsaanvraag van een portiek.

Die avond heb je een ALV (algemene ledenvergadering) met een vereniging van eigenaren. Je leest de nagezonden stukken en spart met een directe collega over een technisch agendapunt.

Vandaag ga je op tijd naar huis, zodat je om 19.00 uur klaar bent voor de vergadering. Het agendapunt over de verduurzaming duurde wat langer dan gepland, maar met een tevreden gevoel sluit je om 22.30 uur de laptop.

Extra leuk 

  • Het betreft een nieuwe functie, waarin je samen met collega’s uitzoekt wat de beste taakverdeling is. Je krijgt sowieso een contract voor de periode van één jaar, bij succes in deze nieuwe functie bestaat de mogelijkheid tot verlenging; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.230 en € 3.979 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);   
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.
Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde Hbo-opleiding meeneemt, kennis hebt van relevante wet- en regelgeving én bij voorkeur ook werkervaring hebt binnen VvE’s. Het is belangrijk om te weten, dat je bereid bent om ’s avonds te werken, met piekmoment tussen maart en juni. Wanneer je een avond werkt, neem je een ander dagdeel vrij.

In jouw werk ben je succesvol, wanneer jij als persoon communicatief vaardig bent en op een prettige manier anderen weet te overtuigen en mee te krijgen. Je durft beslissingen te nemen, je kan goed overzicht kan bewaren en weet wanneer je collega’s moet aanhaken. Daarnaast heb je affiniteit met financiën en bouwtechnische zaken.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Indien je niet helemaal voldoet aan het gevraagde profiel, maar je wel denkt, dat je je hierin kan en wilt ontwikkelen, voel je dan zeker uitgenodigd om contact op te nemen met de hieronder genoemde leidinggevende.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem dan contact op met Elisabeth Duijser, Manager Wonen, op 06-12796977.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager