Coördinator Facilitaire Zaken

}

Coördinator Facilitaire Zaken

Enthousiaste spin in het web met sterk gevoel voor hospitality.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 31-1-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.230 - € 3.979 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Coördinator Facilitaire Zaken

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een Coördinator Facilitaire Zaken voor 32 - 36 uur per week.

Jouw werk
Als Coördinator Facilitaire Zaken ben jij de spil tussen De Alliantie en de leveranciers van facilitaire diensten. Het is een nieuwe functie op een vernieuwde afdeling. Aankomend jaar ga jij samen met jouw twee collega’s de start maken als coördinator en geven jullie samen met de manager vorm aan een nieuwe, klantgerichte dienstverlening.

En verder…
Werken jij en je collega’s nauw samen, met ieder een eigen expertise en aandachtsgebied. Vanzelfsprekend vervangen jullie elkaar waar nodig. Soms is het nodig, dat jij ook je handen uit de mouwen steekt voor wat operationele taken. En natuurlijk geef je aan waar en hoe het beter kan, middels onderbouwde analyses en rapportages.

De Alliantie heeft vier kantoren; Hilversum (hoofdkantoor), Amsterdam, Almere en Amersfoort. Samen zijn jullie voor zowel de leveranciers als de interne klant op al deze kantoren het gezicht van Facilitaire Zaken. Jullie zorgen ervoor, dat de dienstverlening soepel loopt en van hoge kwaliteit is.

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.230 en € 3.979 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie HBO werk- en denkniveau meeneemt en ervaring hebt in een facilitaire functie. Je wordt blij van werken in een team, hebt een hands-on mentaliteit, een gezonde dosis humor en bent resultaatgericht. Ook zie je geen beren op de weg, denk je in oplossingen en ben je duidelijk in jouw communicatie. Bij jou staat de klant op nummer 1!

Hoewel je standplaats Hilversum is, bezoek je wekelijks ook onze andere kantoren. Daarvoor is het handig dat je in bezit bent van een rijbewijs. Je kan in ieder geval werken op woensdag en vrijdag. En goed om te weten: Ongeveer één keer per maand sta je een week stand-by buiten kantooruren om.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Wil je meer weten, neem contact op met Simone Keiman, Manager FZ/DIV, op 06-27836599.

Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager