Medewerker Commercieel Vastgoed VSH-Parkeren

}

Medewerker Commercieel Vastgoed VSH-Parkeren

Proactieve, doelgerichte “spin in het web” die staat voor kwaliteit.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-1-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.230 - € 3.979 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Medewerker Commercieel Vastgoed VSH-Parkeren

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum

twee Medewerkers Commercieel Vastgoed VSH/parkeren voor 24-36 uur per week.
(De functie is tijdelijk voor de periode van sowieso één jaar)

Jouw werk
In deze afwisselende functie hou je je bezig met allerhande binnen-en buitendienst werkzaamheden, die te maken hebben met de verhuuractiviteiten van middensegment- en vrije sector huurwoningen en parkeerplaatsen. Je bent dé spil in het verhuurproces: Tevreden huurders en adequate oplevering van kwalitatieve huurwoningen staan bij jou hoog in het vaandel. Je hebt dan ook intensief contact met alle interne- en externe partijen (collega’s, makelaars, aannemers), die bij dit proces betrokken zijn.

Je werkt nauw samen met je collega’s in de regio, de aannemer en onze eigen technische dienst. Dit betekent, dat je de kwaliteit van het werk, de klanttevredenheid én de doorlooptijden van de werkzaamheden bewaakt. Het zit in jouw natuur om mee te denken in de ontwikkeling van zowel het team, als optimalisatie van de processen.

De wekker gaat   
Jouw dag begint vandaag vanuit huis met een Teams-stand up met directe collega’s. Jullie nemen met elkaar de agenda voor die dag door. Heeft iemand nog hulp nodig bij een bepaald vraagstuk? Na het overleg beantwoord je vragen van potentiële huurders over woningen waar ze interesse in hebben en informeer je hen over ons verhuurproces.

De tijd vliegt! Je stapt in de auto, want je hebt een afspraak voor een woningopname. Wat een leuk appartement. Eenmaal thuis werk je de aantekeningen die je gemaakt hebt tijdens deze opname verder uit, zodat de woning zo snel mogelijk in de verhuur kan en online komt te staan.

… Lunchtijd! Vandaag heb je tijdens de lunch een wandeldate met één van jouw collega’s, waar je tijd hebt om bij te kletsen, maar het samen ook nog hebt over het nieuwbouwproject dat eerdaags in de verhuur gaat. Heeft de makelaar alle informatie die nodig is om de woningen online te zetten of moeten we nog een overleg inplannen om de puntjes op de ‘i’ te zetten?

In de middag pleeg je een aantal hele leuke telefoontjes: Je mag een aantal mensen die gisteren woningen hebben bezichtigd, vertellen dat ze de woning mogen huren! Ze zijn allemaal erg blij met het goede nieuws. Natuurlijk hebben ze allerlei vragen over het verdere verloop. Je beantwoordt hun vragen en plant meteen de sleuteloverdrachten in. Vervolgens geef je je collega een seintje dat de huurcontracten kunnen worden opgesteld. Na nog wat belletjes met collega’s en de makelaar sluit je je computer af.  Dat was weer een productieve dag!

Morgen werk je op het kantoor in Hilversum samen met wat andere collega’s uit het team. In de middag komt de afdeling er samen voor een bijeenkomst over klanttevredenheid. Een leuk voortuitzicht!

Extra leuk 

  • Een uitdagende functie voor de periode van sowieso één jaar;  
  • Een goed salaris, tussen de € 3.230 en € 3.979 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, wanneer je beschikt over HBO werk- en denkniveau, een commerciële instelling én technisch inzicht hebt. Bij voorkeur heb je een opleiding/achtergrond in de makelaardij. Verder ben je communicatief vaardig, in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Ook vind je het leuk (en noodzakelijk) om met data te werken en vanuit data te sturen.

Voor het team van Commercieel Vastgoed ben je de steun en toeverlaat. Je voelt je verantwoordelijk voor onze klanten en de doelstellingen van de afdeling. Deadlines geven jou energie en je bent een kei in het bepalen van de juiste prioriteiten. Los daarvan is het belangrijk dat je goed kunt samenwerken en altijd op zoek bent naar verbetering in processen. Bij alles wat je doet heb je een gezonde dosis zakelijkheid.

Je bent in bezit van een rijbewijs (B), dat is voor deze functie een vereiste, het hebben van een auto niet. Goed om te weten: incidenteel kan het voorkomen dat je in de avonduren of in het weekend moet werken.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem contact op met Valérie Bakker, senior Medewerker Commercieel Vastgoed, op 06-20928418.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager