Projectmanager Planmatig Onderhoud VvE's

}

Projectmanager Planmatig Onderhoud VvE's

Proactieve, communicatief sterke samenwerker met een neus voor oplossingen.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 20-1-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum e.o.
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.523 - € 4.633 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Projectmanager Planmatig Onderhoud VvE's

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af. Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.

Bij deze mooie organisatie met haar klanten in de Noordelijke Randstad zoeken wij een

Projectmanager planmatig onderhoud VvE’s voor 32 - 36 uur per week

Jouw werk
Jij begeleidt, samen met je collega Projectmanagers, onze klanten in de VvE’s bij het planmatig onderhoud en de complexere technische vraagstukken aan hun gebouw. Je werkt binnen aan de voorbereiding en aanbesteding van projecten, en je werkt buiten om de projecten in de uitvoering te begeleiden. Projecten bestaan uit bouwkundige en installatietechnische onderhoudsprojecten en een toenemend aantal duurzaamheidsprojecten. Ben je een kei in het helpen bij technische vraagstukken en word je enthousiast van bovenstaande? Lees dan snel verder!

De wekker gaat
Je dag start op ons kantoor in Hilversum, nadat je om 8.30 uur je zoontje bij school hebt afgezet. Je sluit aan bij je collega’s, die al bij de koffiecorner staan om de gereden race van Max door te nemen. Vervolgens zoek je een werkplek om je laptop open te klappen en je prioriteiten voor deze dag te bepalen. Het wordt een drukke dag met een teamoverleg, een aanbesteding die echt vandaag de deur uit moet en twee afspraken buiten de deur.

Tijdens het teamoverleg is het altijd weer prettig om je collega’s te zien, ook al is dit momenteel veel “op afstand”. Sowieso om weer even gevoel te krijgen bij hoe het met iedereen gaat, maar ook om lopende zaken en projecten door te nemen, én eventuele hulpvragen te kunnen stellen.

Nadat je de aanbesteding voor het vervangen van kozijnen in een VvE aan de geselecteerde aannemers hebt verstuurd, stap je in de auto naar Amsterdam. Bij een VvE in de Pijp zijn ze in afronding van een schilderklus, waarvoor je op je tablet de eindopname doet samen met de aannemer en het bestuur van de desbetreffende VvE.

Onderweg naar huis rij je nog even langs bij een VvE waar al langere tijd een lekkage speelt. Je wilt graag even met eigen ogen zien, hoever ze zijn met het oplossen hiervan. Ondertussen zet je de muziek wat harder. Wat een heerlijke baan en vrijheid heb je toch!

Jouw werkzaamheden/verantwoordelijkheden

  • Je bereidt zelfstandig onderhoudsprojecten voor (opname, werkomschrijving, offerte aanvraag) en realiseert deze (begeleiding, oplevering, evaluatie);
  • Je geeft op aanvraag technisch advies aan VvE’s met technische onderhoudsproblemen;
  • Afhankelijk van je ervaring begeleid je ook de grotere en meer complexe onderhoudsprojecten, zoals het vervangen van rookgasafvoeren en het treffen van duurzaamheidsmaatregelen;
  • Je houdt overzicht over ongeveer 30 projecten die gelijktijdig lopen en weet hierin te prioriteren waar nodig;
  • Je draagt zichtbaar bij aan het verbeteren van de dienstverlening van vastgoedonderhoud binnen de Alliantie VvE diensten en richting haar klanten.

Extra leuk 

  • Een gave en uitdagende functie bij de Alliantie VvE Diensten met uitzicht op een vast dienstverband;  
  • Een goed salaris, tussen de € 3.523 en € 4.633 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal I conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. dient als prettige uitvalsbasis en beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Wij passen bij elkaar, wanneer je HBO werk- en denkniveau én een bouwkundige achtergrond meeneemt, verkregen door opleiding en/of ervaring. Daarnaast is aantoonbare ervaring met de begeleiding van onderhoudsprojecten een must.

Verder weet je jouw klant (de VvE) door heldere en actieve communicatie goed mee te nemen in de stappen die je zet en ben je gericht op oplossingen en samenwerken. Je krijgt energie van het vervullen van een voorbereidende en regisserende rol, en bijt graag je tanden in een complex technisch vraagstuk. Verder heb je een flexibele houding, neem je graag initiatief en durf je met verbetervoorstellen te komen.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem contact op met Wouter Reimerink, Directeur de Alliantie VvE Diensten, op 06-15885171.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager