Makelaar Bedrijfsonroerend goed

}

Makelaar Bedrijfsonroerend goed

Oplossingsgerichte doorzetter met kennis van huurrecht.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 5-1-2022
  • Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.230 - € 3.979 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Makelaar Bedrijfsonroerend goed

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een

Makelaar Bedrijfsonroerend goed voor 36 uur per week.
(Het betreft een tijdelijke functie voor de periode van sowieso één jaar)

Jouw werk
Als Makelaar BOG vernieuw je bestaande contracten. Dit zijn vaak oude huurovereenkomsten, die niet meer voldoen aan de eisen van nu. Samen met de huurder zorg je ervoor, dat de huurovereenkomst weer up to date is, zowel qua voorwaarden als qua huurprijs.

Jouw werkgebied ligt in de driehoek Amsterdam, Almere en Amersfoort en de huurders zijn zeer divers. Zo beheren we onder andere winkels, kantoren, horeca en zorgvastgoed.

De wekker gaat 
Jouw dag begint met een goede bak koffie vanuit huis, waar je vanachter je laptop start met het doornemen van de agenda. Deze ochtend heb je een afspraak met een huurder in Amsterdam. De huurovereenkomst van deze ondernemer, een bloemist, is uit 1995 en voldoet niet meer qua format, afspraken en wat betreft een marktconforme huurprijs. Vervolgens heb je een afspraak met een kunstenaar in Amersfoort, wiens atelierruimte wel een opknapbeurt kan gebruiken. Aan jou de uitdaging om de ondernemer te verleiden voor 5 jaar bij te tekenen, nadat jullie samen rendabele aanpassingen voor het pand hebben bedacht.

Tegen het einde van de ochtend rij je naar ons kantoor in Hilversum (maar dit kan ook Amsterdam, Almere of Amersfoort zijn) en lunch je met een paar collega’s in ons hippe bedrijfsrestaurant. Er is nog tijd voor een frisse neus op de hei, daar kletsen jullie tijdens een wandeling verder bij over een aantal lopende zaken.

Terug op kantoor heb je ’s middags een kort overleg met één van de technische opzichters en loop je even langs bij je collega om de gemaakte afspraken van die ochtend door te geven. Op een van de flexplekken werk je je dossiers bij en beantwoord je nog een paar openstaande mails.

Onderweg naar huis rijd je langs een ondernemer om een getekende overeenkomst af te gegeven en een praatje te maken. Al met al een afwisselende dag met veel sociaal contact!

Extra leuk 

  • Een uitdagende functie bij een leuke afdeling, sowieso voor de periode van één jaar;
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.230 en € 3.979 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 

Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde HBO opleiding in de richting Vastgoed/ Makelaardij meeneemt. Je bent een goede onderhandelaar en een stevige gesprekspartner voor zowel onze huurders, als je collega’s. Je hebt goede kennis van het huurrecht en ervaring met bedrijfs- en maatschappelijk onroerend vastgoed is een must.

Je bent proactief en denkt in oplossingen, bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels zowel in mondeling als schriftelijk. Je wordt blij van werken in een team, hebt een gezonde dosis humor en bent resultaatgericht.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem contact op met Denise van Ginkel, Senior Medeweker Commercieel Vastgoed, op 06-51598048 of Paul Broeckman, Senior Medewerker Commercieel Vastgoed, op 06-10003205.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager