Senior Medewerker Servicekosten

}

Senior Medewerker Servicekosten

Toegankelijk cijfertalent met scherp beoordelingsvermogen.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 27-12-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.230 - € 3.979 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Senior Medewerker Servicekosten

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een

Senior Medewerker Servicekosten voor 32-36 uur per week.

Jouw werk
Als Senior Medewerker Servicekosten werk je mee in de operatie en ben je tegelijkertijd verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van jouw team, waarbinnen jij de werkzaamheden verdeelt. Ook bewaak je de planning, voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden en stel je bij dreigende afwijkingen het ondernemen van acties en maatregelen voor. Periodiek organiseer je het teamoverleg en zorg je voor de voorbereiding, begeleiding en verslaglegging. Je instrueert, begeleidt en coacht medewerkers in jouw team bij het realiseren van de afgesproken resultaten en ontwikkeling, zodanig dat de afgesproken jaarplanning wordt gerealiseerd. Het voorbereiden van de plannings- en beoordelingsgesprekken hoort hier ook bij.

Onze afdeling Servicekosten bestaat uit 5 personen en is onderdeel van Financial Services. We verzorgen jaarlijks de service-/ en stookkostenafrekeningen voor ongeveer 40.000 woningen.

De wekker gaat
Jouw dag begint met een lekkere kop koffie uit ons gezellige werkcafé op het hoofdkantoor. Er zijn een aantal collega’s aanwezig, die je even “live wilt spreken, dus heb je besloten vanochtend hier te werken.

Eenmaal ingelogd begin je met het specificeren en goedkeuren van de facturen die gisteren zijn binnengekomen. Daarna heb je een fysieke afspraak met een Gebiedscoördinator naar aanleiding van een collectief bezwaar van een afrekening van een complex. Samen beoordelen jullie het bezwaar en nemen het besluit om een gecorrigeerde afrekening op te stellen.

Aan het einde van de ochtend neem je contact op met de energieleverancier over de stijging van de energiekosten voor het komend jaar. Aansluitend heb je een digitaal overleg (Teams) met een Manager Wonen over een eventuele tussentijdse aanpassing van de voorschotten.

Tijdens de lunch maak je een lekkere wandeling over de hei. Die frisse neus doet je goed en je besluit om de middag thuis verder te werken. Dat komt goed uit, want de middag heb je ingeruimd om het eerstvolgende afdelingsoverleg voor te bereiden en de agenda hiervan op te stellen. 

Aan het einde van de dag heb je een afspraak met je manager over de door jouw ingevulde voorlopige beoordelingen van de medewerkers op de afdeling. Het is prettig en leerzaam om dit samen door te nemen. Eenmaal afgerond zijn jullie beiden tevreden met het resultaat.

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een mooie baan bij een organisatie met een groot maatschappelijk belang;
  • Een goed salaris, tussen de € 3.230 en € 3.979 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match?
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.

We passen bij elkaar wanneer je beschikt over HBO werk- en denkniveau en enkele jaren soortgelijke werkervaring meeneemt. Daarnaast beschik je over een goed cijfermatig inzicht en ben je proactief en toegankelijk. Je hebt een helder en objectief beoordelingsvermogen en accuraat werken is jouw tweede natuur. Je bent stressbestendig en je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo spoedig mogelijk kennismakingsgesprekken in. 

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Wil je meer weten, neem contact op met Peter Verhoef, Manager Basisregistratie, op 06- 53968367

Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*  

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht. 

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.  

 

 

 

 

 

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager