Adviseur Interne Communicatie

}

Adviseur Interne Communicatie

Doelgerichte interne communicatieprofessional met overtuigingskracht. 

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 14-12-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.763 - € 5.083 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Adviseur Interne Communicatie

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Wij zijn een diverse en inclusieve organisatie, die ruimte biedt aan en voor iedereen. Bij ons staat de huurder altijd voorop.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een 

Adviseur Interne Communicatie voor 32 – 36 uur per week.

Wij zijn 
Het team bestaat uit 9 medewerkers en is georganiseerd in team Stakeholders/Medewerkers en team Huurders. Samen werken wagile aan communicatie-activiteiten voor de verschillende doelgroepen. Met een heldere visie op corporate communicatie en met de klantcontactstrategie, merkpositionering en frisse huisstijl, levert het team een waardevolle bijdrage aan de doelstellingen van de organisatie. 

De Alliantie zit middenin een grote digitaliseringsslag. Dat betekent dynamiek en veranderingOok zijn we hybride gaan werken. En onze vernieuwde positionering vraagt om een internal branding traject. 

Jouw werk 
Jij staat ‘s ochtends fluitend op, want er liggen mooie uitdagingen waar je mee aan de slag kan! We hebben flink wat ambities, die intern breed gedragen moeten worden, zodat we extern onze beloftes waar kunnen maken. Als Adviseur Interne Communicatie ben je (mede)verantwoordelijk voor het creëren en behouden van draagvlak binnen de organisatie. Je adviseert (proactief) het management en directie. Voortdurend heb je je ogen en oren open: zo pik je op wat er speelt, wat we willen verbeteren, én wat we willen veranderen. 

Vanuit jouw ervaring en kunde vorm je een gedegen visie op de interne communicatie, stelt een strategie op en voert deze door, samen met collega’s van andere afdelingen en projecten. Online content, de juiste kanalen voor de interne communicatie – ze kennen voor jou geen geheimen. Je adviseert de organisatie over (multimediale) content en kunt deze (laten) maken.  

Extra leuk

  • Natuurlijk ga je werken in het leukste team van de organisatie;
  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;  
  • Een goed salaris, tussen de €3.763 en € 5.083 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten);    
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;    
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is    
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling    
    3. Ruimte voor eigen initiatief   
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak   
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;  
  • Wij werken hybride, dat betekent dat je zowel thuis kan werken als op kantoor Ons moderne kantoor vlakbij Hilversum C.S., heeft een koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken.

Zijn wij een match  
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie HBO werk- en denkniveau meeneemt én enkele jaren soortgelijke werkervaring.

Verder ben je een sprankelende persoonlijkheid met lef! Je pakt de ruimte met innovatieve, interne communicatie. Met voelsprieten voor verschillende belangen en de juiste boodschap ben jij daarvoor de aangewezen persoon. Je bent een verbinder en draagt van binnenuit bij aan de organisatiedoelen.

Met gemak en plezier schakel je tussen strategische vraagstukken en dagelijkse uitvoering. Je bent thuis in de verschillende werelden van onze diverse collega’s. Je bent onafhankelijkkritisch én nieuwsgierig. Je denkt in mogelijkheden, toont ondernemerschap en initiatief. Uitdagingen bekijk je vanuit verschillende invalshoekenhierdoor kom je tot creatieve, alternatieve oplossingen.  

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Wil je meer weten over deze functie, neem contact op met Jennifer de Graaff (Manager Communicatie & Marketing a.i.) via jdegraaff@de-alliantie.nl of op 06-53220118. 

Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*  

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht.  


Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager