Junior VvE Coördinator

}

Junior VvE Coördinator

Oplossingsgerichte enthousiasteling met inzicht, affiniteit met techniek en een flinke dosis communicatie-skills.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 31-10-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum / Amsterdam
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.934 - € 3.592 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Junior VvE Coördinator

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Met 45 collega’s beheren we ruim 700 VvE’s in de regio’s Amsterdam, Almere, Amersfoort en Gooi & Vechtstreek. Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af. 

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor het werkgebied in de Noordelijke randstad een

Junior VvE Coördinator voor 32 – 36 uur per week.

Combineer jij financieel, juridisch en bestuurlijk inzicht met een flink mespuntje technische affiniteit? Wil je VvE’s beheren variërend van kleine tot grote appartementencomplexen? Vind je het leuk om in deze functie te groeien door te beginnen bij onze klantenservice? Sluit je dan aan bij de Alliantie VvE diensten als VvE coördinator.

Jouw werk
Als VvE Coördinator ben je verantwoordelijk voor het beheren van verschillende accounts. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het bestuur en leden van de VvE’s. Je zit de algemene ledenvergaderingen in de eerste helft van het jaar voor en notuleert de besluiten. Je brengt proactief verbeterpunten aan bij het bestuur en zet benodigde acties uit bij leveranciers om problemen in VvE’s op te lossen en verbeteringen mogelijk te maken. Hierbij werk je nauw samen met je collega’s van de klantenservice, de financiële administratie en de projectleiders voor het planmatig onderhoud.

Als Junior VvE Coördinator beheer start je de eerste periode op onze Klantenservice. Hier leer je op een uitdagende manier onze klanten en organisatie kennen. Je hebt veel contact met je collega’s en leveranciers om de vragen of reparatieverzoeken van onze klanten af te handelen. Tegelijkertijd word je opgeleid tot VvE Coördinator door mee te lopen met ervaren collega’s. Zo sluit je aan bij Algemene Ledenvergaderingen en voer je alvast enkele taken uit om bekend te raken met de functie. Daarna kan je doorgroeien naar de functie van VvE Coördinator!

Wie zijn wij
De Alliantie VvE diensten is een klantgerichte en professionele beheerder van Vereniging van Eigenaars (VvE) en een dochteronderneming van de woningcorporatie de Alliantie. Met 45 collega’s beheren we ruim 700 VvE’s in de regio’s Amsterdam, Almere, Amersfoort en Gooi en Vechtstreek.

Jouw belangrijkste taken

  • Het organiseren, voorzitten en notuleren van de jaarvergaderingen;
  • Het uitvoeren en coördineren van de actiepunten die uit de vergaderingen komen;
  • Het afhandelen van vragen van VvE besturen, leden en derden;
  • Het controleren van financiële jaarstukken en het adviseren over juridische aangelegenheden;
  • Het beantwoorden van eerstelijns vragen van eigenaren in onze VvE’s;
  • Het aanvragen van offertes.

27040Vrouw%20bellen%20op%20buitenbank.jpg

 

 

Wie ben jij
Als VvE Coördinator heb je een veelzijdige en af en toe hectische job. Pieken in de maanden maart t/m juni zijn voor jou geen probleem, evenals werken in de avonduren in deze periode. Jij wil en kan in korte tijd veel nieuwe en diverse informatie je eigen maken en komt met een oplossing in plaats van een probleem. Verder ben je gestructureerd en georganiseerd in de uitvoering van je werk. Ook weet je je goed staande te houden tijdens vergaderingen. Sterke communicatie skills en overtuigingskracht zijn daarom belangrijk.

CV must haves
Je hebt HBO werk- en denkniveau, en bij voorkeur een vastgoed- of technische achtergrond. Geen ervaring, maar herken je je in bovenstaande omschrijving én wil je een carrière switch maken dan nodigen we je zeker ook uit ons te overtuigen waarom jij de VvE coördinator bent die wij zoeken!

Extra leuk

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een goed salaris tussen de € 2.934 en € 3.592 bruto per maand op basis van 36 uur, (schaal G conform CAO Woondiensten), afhankelijk van inhoudelijke kennis en werkervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;    
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is    
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling    
    3. Ruimte voor eigen initiatief   
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak   
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;  
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Wil je meer weten, neem dan contact op met Silvia Brussee, Teamleider, op 06-12793567.

Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager