(Directie)Secretaresse

}

(Directie)Secretaresse

Maatschappelijk betrokken duizendpoot met oog voor prioriteiten, digitaal vaardig en een ster in organiseren.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 14-6-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amsterdam
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

(Directie)Secretaresse

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop! 

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor de Directeur van het regiobedrijf Amsterdam/Almere een

(Directie)Secretaresse voor 32 – 36 uur per week (standplaats Amsterdam).

Jouw werk
Jij staat iedere dag vol energie op, want in deze functie kom jij helemaal tot je recht. Als organisatorisch sterke, digitaal vaardige en enthousiaste vakman/-vrouw werk je voor en ondersteun je de Regiodirecteur, Koen Westhoff, in alle veelvoorkomende dagelijkse zaken.

Dat wat jouw werk juist zo leuk maakt, is dat geen dag hetzelfde is. Net wanneer je dacht, dat je voor die week alles feilloos gepland had, moet er een belangrijke externe meeting met tal van genodigden verzet worden. Jij stelt direct prioriteiten, want als je ergens goed in bent…

Natuurlijk heb je collega (Directie)secretaresses waarmee je nauw samenwerkt en die je altijd kan opzoeken, wanneer je ergens tegenaan loopt. Of om gewoon eens een kopje koffie mee te drinken (in Teams) om het weekend door te nemen. Jullie zijn elkaars steun en toeverlaat, én vervangen elkaar waar nodig.

De werkzaamheden
Op deze plek ben jij verantwoordelijk voor alle secretariële en ondersteunende werkzaamheden voor onze Regiodirecteur. Denk aan:

  • Het beheer van een (complexe) agenda, waarin interne en externe vergaderingen georganiseerd moeten worden (met veel genodigden), tal van verschuivingen plaatvinden en op diverse digitale manieren vergaderd wordt (Zoom, Teams, Google Meet, etc.);
  • Het zoveel mogelijk zelfstandig behandelen van de mail (en ja, soms ook nog “echte” post);
  • Het eerste aanspreekpunt (visitekaartje) zijn voor interne en externe stakeholders voor de Regiodirecteur;
  • Het voorbereiden van vergaderingen door de juiste stukken bij elkaar te zoeken (vanuit diverse digitale systemen), actielijsten bij te houden, maar bijvoorbeeld ook door een account aan te maken, wanneer er plots met een nieuw programma gewerkt gaat worden tijdens die specifieke “meet”;
  • Het (digitaal) notuleren van vergaderingen (je leest het goed, wij doen dat hier soms nog), gemaakte afspraken/acties bewaken en besluiten op de juiste plaats “archiveren”;
  • Het samenwerken met jouw secretariële collega’s, waarin je elkaar ondersteunt en een positief kritische meedenker bent in het team. Je pakt een actieve rol om een toekomstbestendig secretariaat (“2025 proof”) neer te zetten!

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: Betaalbaar, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie MBO of HBO werk- en denkniveau meeneemt, aangevuld met een aantal recente relevante jaren werkervaring als (Directie)secretaresse.

Als ervaren ontzorger zie jij snel wat er nodig is, pak je zaken uit jezelf op en werk je gestructureerd en zorgvuldig. Jouw schriftelijke en communicatieve vaardigheden zijn volop ontwikkeld, én je hebt een dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling. Het omgaan met verschillende digitale systemen en het goed kunnen managen van jouw eigen werk ligt in jouw tweede natuur.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Extra leuk

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;    
  • Een goed salaris, tussen de € 3.159 en € 3.891 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);    
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;    
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is    
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling    
    3. Ruimte voor eigen initiatief   
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak   
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;  
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne kantoor in Amsterdam beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.    

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons! Wil je meer weten, neem contact op met Koen Westhoff, Regiodirecteur, op 06-53516611 of met Mart Kingma, P&O Adviseur, op 06-55307147.

Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*  

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht.  

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager