Allround Technisch Medewerker

}

Allround Technisch Medewerker

Sociale collega met technisch talent en hart voor de huurder.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 31-5-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.495 - € 2.969 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Allround Technisch Medewerker

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!

Bij deze mooie organisatie zoeken wij een

allround Technisch Medewerker voor 36 uur per week.

Jouw werk
Jij hebt elke dag weer zin om aan de slag te gaan, want als allround Technisch Medewerker bij de Alliantie werk je in verschillende technische disciplines, zoals timmerwerk én loodgieter- en elektrawerk. Dit doe je voor een organisatie met een groot maatschappelijk belang, waarbij contact met de huurders dagelijks aan de orde is. Naast technische kwaliteiten stem je ook sociale aspecten af met collega’s in onze regio’s. Het is dan ook van belang, dat je communicatief sterk, flexibel en representatief bent naar onze huurders en interne collega’s.

Als Technisch Medewerker voer je kwalitatief en klantgerichte reparatie- en herstelwerkzaamheden uit, in en rondom de huurwoningen van de Alliantie.  Dit doe je samen met je collega vaklieden en planners van het team Dagelijks Onderhoud. Je maakt ook onderdeel uit van gebiedsteams, waarbij je periodiek een multidisciplinair overleg bijwoont. Dit geeft je als Technisch Medewerker de gelegenheid om zaken die jou zijn opgevallen in je werkgebied onder de aandacht te brengen bij jouw regio collega’s!

De wekker gaat
’s Ochtends vroeg vertrek je vanuit huis met je werkbus naar je eerste klus. De bewoner verwacht je om 08:00, hij heeft een kapotte sifon. Voor deze afspraak wip je nog even snel langs kantoor om gezellig een kop koffie te drinken met enkele collega’s. Op onze regiokantoren tref je bijna dagelijks je collega’s aan in de ‘huiskamer’. Even aansluiting zoeken geeft vaak een goede boost aan het teamgevoel.

De ochtend ziet er qua opdrachten ongeveer hetzelfde uit als middag. In aantallen dan, want elke klus is weer anders. Je staat ingepland op werkzaamheden die gemiddeld (inclusief voorrijden) een half uur tot 2 uur in beslag nemen. Jij en jouw ondersteunende collega’s helpen je de planning zo scherp mogelijk te maken. Rond de lunch (hier is een half uur voor gepland) haal je vandaag een broodje en spreek je een aantal collega’s over hun weekendplannen. Je hebt ook nog een vraag over een klus later op de dag, die gooi je nog even in de groep voor je weer verder gaat.

Verdeeld over de week zijn er ruimtes ingebouwd in de agenda, zodat je de tijd hebt om te communiceren over bestellingen met onze leverancier (firma Voskamp,) of waarin je zaken bespreekt met een regio-collega met betrekking tot sociale aangelegenheden over complexen of huurders. Zo bel je vandaag nog uitgebreid met een van jouw directe collega’s zijn situatie met die woning in zijn regio, waar achterstallig onderhoud is en hoe verder.

Eind van de middag bereid je nog wat dingen voor de volgende werkdag én voer je het afval af van die dag.

Het vinden van een eigen ritme en indeling van jouw werk ben je vrij in, naast de klussen die in bloktijden staan gepland. Wij denken namelijk, dat de invloed die jij zelf hebt op het werk bijdraagt aan een prettige werksfeer en goede kwaliteit, waarbij uiteindelijk onze huurders meer dan tevreden zullen zijn. Verder zal je periodiek uitgenodigd worden om bijdragen te leveren aan gebied overleggen met onze regiocollega’s. En afhankelijk van je ontwikkelwensen óf wenselijke kennis die nodig is voor het werk als Technisch Medewerker, zal het zo zijn dat je opleidingen gaat volgen. Uiteraard kan dit, wanneer nodig, in werktijd ingepland worden.

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Een goed salaris, tussen de € 2.495 - € 2.969 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal E conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    1. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    2. Ruimte voor eigen initiatief. Meedenken wordt erg op prijs gesteld
    3. Vanzelfsprekend een bedrijfsbus, tablet en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichten en comfortabele werk- en overlegplekken.  

Zijn wij een match
Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde beroepsgerichte VMBO-opleiding meeneemt of 2 jaar soortgelijke werkervaring. Je wordt blij van werken in een team en hebt een gezonde dosis humor. Je bent digitaal vaardig, resultaatgericht en natuurlijk ben je in het bezit van een rijbewijs.

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Wil je inhoudelijk meer weten over deze functie, neem contact op met Jack van der Linden, Teamleider Dagelijks Onderhoud, op 06-53220146. Wil je meer weten over het proces, neem dan contact op met Heleen Smithuis, Recruitment Specialist, op 06-15885167.

Solliciteren?
Wij vinden het belangrijk om te onderzoeken of we bij elkaar passen. Daarom gaat solliciteren bij ons via een online kennismakingsreis. Druk op de "Start sollicitatie” knop en laat je gegevens achter. Je ontvangt direct een uitnodiging om jouw sollicitatie te beginnen.*  

*check je spam of junkfolder, soms komt de mail daar terecht. 

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.  

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager