Allround Communicatie Adviseur

}

Allround Communicatie Adviseur

Doelgerichte communicatieprofessional met overtuigingskracht.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 23-4-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Allround Communicatie Adviseur

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop! 

Bij deze mooie organisatie zoeken wij een

allround Adviseur Communicatie (32 uur per week) voor de regio A’dam & Almere.

Jij bent een alleskunner! Je werkt deels voor de regio A’dam / Almere én deels voor regio overstijgende communicatie trajecten. Dit vraagt om een helicopterview en het vermogen om tussen deze twee hoofdtaken verbanden te kunnen leggen. Keuzes (durven) maken en prioriteiten stellen zit in jouw tweede natuur. Online communicatie is jouw expertise en de ervaring die je hierin meeneemt, is van grote toegevoegde waarde voor het team. Net als resultaat willen zien en stevig in de schoenen staan.

Jouw werk
Jij begint elke dag vol enthousiasme, want als allround Adviseur Communicatie heb je een ontzettend afwisselende functie! De variatie in jouw werk is groot. Zo heb je een actieve rol in het vormgeven van de communicatiestrategie van de Alliantie én draag je bij aan de versterking en bescherming van onze reputatie.
Voor onze doelgroepen (stakeholders en huurders) ontwikkel je communicatiecampagnes om ze te enthousiasmeren voor onze activiteiten als woningcorporatie, zoals renoveren en verduurzamen. Relevant, helder en sterk: door de doelgroep als vertrekpunt te nemen in de (online) communicatie-uitingen, bouwen we aan een goede relatie en krijgen we meer voor elkaar.
Je houdt de ontwikkelingen binnen en buiten de Alliantie in de gaten en kijkt of ze voor communicatie relevant zijn. Je vertaalt deze door naar resultaatgerichte, meetbare communicatieplannen.

Jouw werkzaamheden
Het team Communicatie & Marketing is op doelgroep georganiseerd: Team Stakeholders/Medewerkers en Team Huurders. Samen werken we agile aan communicatie-activiteiten voor deze verschillende doelroepen. In de dagelijkse stand-up bespreken we de voortgang van de epics en stories op het JIRA-bord. Hierin worden ook de activiteiten voor onze regio’s besproken. Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Het ondersteunen van de communicatie-activiteiten en bijdragen aan de maatschappelijke opgave in de regio Amsterdam & Almere (50% van je tijd);
  • Het coördineren van projecten t.b.v. de totstandkoming of implementatie van Alliantiebrede communicatievraagstukken (50% van je tijd);
  • Het actief bijdragen aan het ontwikkelen van onze online communicatie en het effectief inzetten van onze online kanalen;
  • Het adviseren en begeleiden van managers en medewerkers bij hun communicatietaak en de beeldvorming naar buiten.

21067Meisje%20achter%20laptop%20moeder%20ze%20thee.jpg

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;  
  • Een goed salaris, tussen de €3.680 en € 4.971 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is  
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling  
    3. Ruimte voor eigen initiatief 
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichten en comfortabele werk- en overlegplekken. Je werkt flexibel vanuit huis en op de kantoren Hilversum, Amsterdam en Almere.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.

Wij passen bij elkaar wanneer je een relevante opleiding op HBO niveau afgerond hebt, aangevuld met aantoonbare ervaring in communicatie- en imagovraagstukken, online communicatie en woordvoering/PR. Je bent in staat om draagvlak te creëren voor je plannen en je combineert jouw overtuigingskracht met creativiteit om je doelen te bereiken. Jouw vlotte pen weet online onze doelgroepen relevante content te bieden, zodat ze eenvoudig en klantvriendelijk in hun behoefte worden voorzien. Samenwerken is je op het lijf geschreven en je hebt een gezonde dosis humor.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je inhoudelijk meer weten, neem dan contact op met Annet Postma, Senior Adviseur Communicatie, op 06-22398911. Wil je meer weten over het proces, neem dan contact op met Heleen Smithuis, Recruitment Specialist, op 06-15885167.

Goed om te weten: Pas na de sluitingsdatum gaan we alle CV’s en motivatiebrieven doornemen. Dit betekent concreet, dat je als sollicitant vanaf 26 april terugkoppeling van ons kan verwachten.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager