Medewerker Optimalisatie & WFM / Workforcemanagement

}

Medewerker Optimalisatie & WFM / Workforcemanagement

Klantvriendelijke verbeteraar met een neus voor digitalisering.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 22-3-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Medewerker Optimalisatie & WFM / Workforcemanagement

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!   

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor de Klantenservice op ons hoofdkantoor in Hilversum een 

Medewerker Optimalisatie en Workforcemanagement / WFM voor 32 - 36 uur per week.

Jouw werk 
Jij stapt elke ochtend met je beste been uit bed, want bij de Klantenservice is geen dag hetzelfde! De afdeling heeft 70 vaste en flexibele medewerkers, die alle eerstelijns klantcontacten bedienen. Dit gebeurt via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, balie en webcare (Facebook, Twitter, chat en WhatsApp). Ze behandelen onder andere huurdersvragen over de inhoud van een huurcontract en betalingen, maar ook acute en complexe reparatieverzoeken of overlast. Onze hele organisatie, en de Klantenservice in het bijzonder, maakt een flinke beweging naar digitale dienstverlening. Daarmee begeleiden we onze huurder naar meer zelfredzaamheid.

Als Medewerker Optimalisatie en WFM hou je je bezig met de ontwikkeling en uitrol van de multichannel-strategie, om de klantenservice efficiënter én klantvriendelijker te krijgen. Ook coördineer je diverse verbeterprojecten. Je bent betrokken bij alle fasen: van het identificeren en refinen van verbeterpotentieel tot en met de daadwerkelijke oplevering en borging van de project-deliverables.

Verbeterprojecten of wijzigingen in de kanaalstrategie met een grotere scope, breng je verder in de organisatie. Je zorgt dat deze projecten de prioriteit krijgen die ze verdienen en bent namens de Klantenservice betrokken bij de implementatie. Je volgt de ontwikkelingen in de markt ten aanzien van de dienstverlening van de Klantenservice, én initieert optimalisatie van de dienstverlening met nieuwe tools en methodieken.

Jouw dag
Je start de dag met een kop koffie en een online meeting over de multichannel-strategie. Vandaag spreek je de manager Klantenservice om toe te lichten waar je heen wilt en hoe je dat wilt doen. In heldere taal weet je uit te leggen welke kansen je ziet.

Je neemt nog even de plannen voor de rest van de week door, voordat je verder gaat naar je volgende call: een projectgroep heeft je aangehaakt voor advies over online voorkeurskanalen voor onze huurders. Samen met een paar collega’s van de Klantenservice werk je dit verder uit. Dit soort kleine verbeterprojecten met wisselende projectgroepen ondersteun je waar nodig met kennis en kunde.

De middag heb je geen afspraken ingepland en gebruik je om de WFM-cyclus te updaten. Je bent verantwoordelijk voor de cyclus en voorziet de Manager klantenservice van advies, zowel op budget als planning. Je hebt een vooruitziende blik, en vindt het tof om te zien hoe je strategie realiteit wordt en bijdraagt aan de digitaliseringsslag. Morgen start je je dag met een aantal stakeholders om samen de digitaliseringsactivitetien goed te positioneren in de organisatie.

Extra leuk

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een goed salaris, tussen de € 3.680 en € 4.971 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten); 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
    3. Ruimte voor eigen initiatief
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;  
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichten en comfortabele werk- en overlegplekken.    

Zijn wij een match 
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.
Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie een afgeronde HBO-opleiding meeneemt, aangevuld met kennis en expertise ten aanzien van Workforcemanagment en continue verbeteren (Agile). Je wordt blij van werken in een team, hebt een gezonde dosis humor en bent resultaatgericht. 

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Stuur bij jouw sollicitatie een CV en motivatie mee. Wil je meer weten, neem dan contact op met Esther van Sloten, Manager Klantenservice, bereikbaar op 06-20852600. 

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.  
Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager