Directiesecretaresse

}

Directiesecretaresse

Maatschappelijk betrokken duizendpoot met oog voor prioriteiten, digitaal vaardig, goede dosis organisatiesensitiviteit en een ster in organiseren.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 22-3-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Start sollicitatie

Directiesecretaresse

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!   

Bij deze mooie organisatie zoeken wij voor de Directeur Financiën en Bedrijfsvoering binnen het F&SSC een

Directiesecretaresse voor 32 – 36 uur per week (standplaats Hilversum).

Jouw werk
Je gaat werken voor de Directeur Financiën en Bedrijfsvoering. Daarbij werk je nauw samen met de andere Directiesecretaresse en jullie vervangen elkaar indien nodig. Je bent verantwoordelijk voor alle benodigde secretariële werkzaamheden. Denk aan:

  • (complex) agendabeheer (o.a. organiseren van interne en externe bijeenkomsten) ;
  • het behandelen van inkomende en uitgaande (digitale) post, welke je uiteraard zoveel mogelijk zelfstandig afhandelt;
  • het beantwoorden en voor zover mogelijk direct afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken;
  • het verzorgen van vergaderagenda’s en vergaderstukken;
  • het notuleren van vergaderingen en gemaakte afspraken/acties bewaken;
  • het op de juiste manier archiveren van stukken.

Zijn wij een match 
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, wanneer je voor deze functie HBO werk- en denkniveau en ruime ervaring als (Directie)secretaresse meeneemt.

Als ervaren secretaresse zie jij snel wat er nodig is, pak je zaken uit jezelf op en werk je gestructureerd en zorgvuldig. Jouw schriftelijke en communicatieve vaardigheden zijn volop ontwikkeld, én je hebt een dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling. Het omgaan met verschillende geautomatiseerde systemen en het goed kunnen managen van jouw eigen werk is voor jou vanzelfsprekend.

In een organisatie als deze is het fijn, wanneer je beschikt over een gezonde dosis organisatiesensitiviteit.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Extra leuk   

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;    
  • Een goed salaris, tussen de € 3.159 en € 3.891 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);    
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;    
    1. Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is    
    2. Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling    
    3. Ruimte voor eigen initiatief   
    4. Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak   
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;  
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichte en comfortabele werk- en overlegplekken.    

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons! Wil je meer weten, neem contact op met Greta Versteeg, Directiesecretaresse, op 06 15885135.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 
Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces.  

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager