Sr. Medewerker Commercieel Vastgoed (BOG)

}

Sr. Medewerker Commercieel Vastgoed (BOG)

Proactieve procesverbeteraar die waarde toevoegt aan vastgoed.

  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy 23-2-2021
  • Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
  • Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Solliciteer direct

Sr. Medewerker Commercieel Vastgoed (BOG)

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, met als doel de aarde zo min mogelijk uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!  

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een

Senior Medewerker Commercieel Vastgoed voor 36 uur per week.
(Team BOG “Bedrijfs onroerend goed”)

Jouw werk
Als Senior Medewerker Commercieel Vastgoed BOG ben je verantwoordelijk voor de verhuur van ca. 1.100 BOG en MOG objecten in de verschillende regio’s. Met behulp van de mensen in jouw omgeving (teamleden, collega’s en dienstverleners) en de ondersteunende processen behaal je jouw resultaat. Je analyseert, komt tot verbetervoorstellen en voert deze ook door op de afdeling. Als de situatie zich voordoet, werk je mee in de uitvoering.

Je neemt het voortouw op de afdeling en geeft invulling aan de ondernemingsdoelstellingen, die zijn uitgewerkt in een strategie en beleid. Jouw team zorgt voor een klantvriendelijke invulling van onze verhuurmutaties en nieuwbouwontwikkelingen. Het team heeft een sterke resultaatgerichte en professionele instelling en is dynamisch.

Ook motiveer je je collega’s en onderhoud je een netwerk, zowel binnen als buiten de Alliantie. Voor klant en collega ben je samen met jouw team hét aanspreekpunt voor (complexe) vraagstukken. Jij ondersteunt de manager bij onder andere de (team)ontwikkeling van Commercieel Vastgoed, maar ook door in de organisatie een bijdrage te leveren aan beleid, projecten en de optimalisatie van werkprocessen.

Wat ga je doen
Jij bent, samen met de andere Senior Medewerkers, hét aanspreekpunt voor de collega’s vanuit de gehele organisatie voor vragen over de commerciële portefeuille. Dit betekent dat je:

  • weet hoe je maatschappelijke en financiële waarde toevoegt aan de portefeuille;
  • meewerkt aan het opstellen van strategie en beleid;
  • samen met de Senior Medewerkers een jaarplan opstelt en rapporteert over de voortgang;
  • zorgt voor goede managementinformatie over de performance van de afdeling;
  • bekend bent met het optimaliseren van verhuurprocessen, ontwikkelingen volgt in commerciële trends, en voortdurend bijdraagt aan de commerciële portefeuille;
  • ervaring hebt met het opzetten en van socialmediacampagnes, en doelstellingen vertaalt naar heldere (marketing)opdrachten;
  • vanuit de klant kan denken: je herkent knelpunten in het klantcontact en -processen, en
  • de assetmanager adviseert en ondersteunt over gebieds- en/of complexplannen, en stakeholders daarbij betrekt;
  • de Alliantie vertegenwoordigt in (juridische) geschillen.

Zijn wij een match 
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, én huurders die tevreden wonen.   

Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie minimaal een afgeronde Hbo-opleiding aangevuld met kennis op het gebied van bedrijfshuisvesting, de huidige vastgoedmarkt, makelaardij, volkshuisvesting en bouwkunde meeneemt.

Je bent een proactieve commerciële zelfstarter die projectmatig werkt. Je kan hoofd- van bijzaken onderscheiden en stelt prioriteiten. Voor jou geldt: afspraak is afspraak! Het geven en ontvangen van feedback zit in jouw tweede natuur, je communiceert SMART en weet hoe je dit terug kan verwachten van jouw omgeving.

Collega’s weet je met enthousiasme mee te krijgen en je bent leergierig.

Een rijbewijs B en ervaring met bedrijfshuisvesting is een must. Om zo af en toe in de avonduren of incidenteel in het weekend te werken is voor jou geen probleem.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Extra leuk  

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;   
  • Een goed salaris, tussen de € 3.680 en € 4.971 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten);   
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;   
    Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is   
    Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling   
    Ruimte voor eigen initiatief  
    Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak. 
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S. beschikt over tal van lichten en comfortabele werk- en overlegplekken.

Je bent er nog!  
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons!
Wil je meer weten, neem contact op met Hans van Paasen, Manager Commercieel Vastgoed, op 06-51708961.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.  

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    'Bij deze ambitieuze organisatie zijn veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Iedereen is behulpzaam, betrokken en bevlogen. Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie!’

    Simone is doorgegroeid van teamleider Klantenservice naar manager Facilitaire Zaken.

    Simone

    manager Facilitaire Zaken
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    ‘Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid van manager afdeling Wonen naar directeur van Gooi en Vechtstreek.

    Anne

    directeur van regio Gooi en Vechtstreek
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy

    teamleider VvE Diensten
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Mijn werk is zo leuk door de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager