Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. Je kan een reparatie zelf online aanvragen. De wachttijden zijn langer, we vragen daarvoor je begrip. Regel je woonzaken gemakkelijk in Mijn Alliantie of neem contact op via chat of telefoon.
Vacature overzicht

Secretaresse / Office Manager

Secretaresse / Office Manager

Maatschappelijk betrokken duizendpoot met oog voor prioriteiten, digitaal vaardig en een ster in organiseren.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 30-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 28 - 32 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.625 - € 3.187 bruto obv 36 uur

Secretaresse / Office Manager

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af. Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.

De Alliantie VvE diensten is op zoek naar een

Secretaresse / Office Manager voor 28 – 32 uur per week (standplaats Hilversum).

Jouw werk
Dit is een functie voor een echte aanpakker. Je bent flexibel, snel met administratieve handelingen in systemen en je blijft staande in de onvoorspelbare dynamiek van de dag.

Jouw dag
Jij begint elke dag met een flinke glimlach, want in deze functie ben jij secretaresse voor de directeur van de Alliantie VvE diensten én ondersteun je de overige medewerkers van dit organisatieonderdeel. Denk aan allerlei secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden en het beoordelen van aard, belang en prioriteit daarvan. Je maakt onderdeel uit van het management team, bewaakt de MT agenda en houdt de acties bij die uit het overleg volgen. Daarnaast:

  • Ben je een kei in efficiënt agendabeheer en de ogen en oren voor de directeur;
  • Weet je overzicht te houden over alle uitgezette acties en stuurt zelfstandig op de voortgang;
  • Verricht je ondersteunende en administratieve werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld administratie opvoeren in ons basissysteem en het aanvragen van uittreksels bij de Kamer van Koophandel;
  • Organiseer je interne en externe bijeenkomsten; 
  • Plan en faciliteer je de opleidingsdagen die eens per maand worden gehouden voor alle medewerkers;
  • Ben je het voorportaal voor sollicitaties die binnenkomen. Je doet de eerste screening van kandidaten die op vacatures bij VvE diensten binnenkomen en trekt, wanneer mogelijk en nodig, een stukje recruitment hierin naar je toe.

Deze baan past bij je, wanneer je geniet van afwisseling. Geen dag is hetzelfde. Continue switch je tussen het ad hoc regelen van tussendoor komende zaken en de focus op enkele uren administratief werk. Het ondersteunen en faciliteren van anderen om de organisatie vooruit te helpen, geeft jou energie.

Extra leuk
Naast een veelzijdige en afwisselende functie binnen een ambitieuze organisatie en een enthousiast team van professionals, bieden wij jou graag:  

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een goed salaris tussen de € 2.625 en € 3.187 bruto per maand op basis van 36 uur (CATS-schaal F conform de CAO Woondiensten);
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    Een laptop en telefoon van de zaak 
    Veel ruimte voor initiatief, opleiding en persoonlijke ontwikkeling 
    Een informele sfeer in een dynamische organisatie  
    Mogelijkheid tot flexibel werken, waardoor een goede balans tussen werk en privé te realiseren is
  • Wanneer mogelijk (ook wij werken in de huidige situatie zoveel mogelijk thuis) een fijne werkplek. Ons moderne, lichte kantoor vlakbij Hilversum C.S., heeft een koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken;
  • Faciliteiten voor een goede thuiswerkplek, waaronder een goede bureaustoel en een extra beeldscherm.

Zijn wij een match
Wij passen bij elkaar, HBO werk- en denkniveau en enkele jaren soortgelijke werkervaring meeneemt.
Van nature maak jij gemakkelijk contact, én vind je het fijn om anderen werk uit handen te nemen en te ontzorgen. Uiteraard horen nauwkeurig en gestructureerd werken daarbij.
Als proactieve vooruitdenker is het vanzelfsprekend, dat je een kei bent in plannen. Je bent thuis in digitale systemen en social media kent voor jou geen geheimen. Je werkt vanuit de principes van hospitality: zien wat er gedaan moet worden, samenwerken en gastvrij zijn met een glimlach.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons! Wil je meer weten, neem contact op met bij Laurie Sparreboom werkzaam op maandag, dinsdag en vrijdag op telefoonnummer 06-23053001 of op lsparreboom@dealliantievvediensten.nl

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    Teamleider VvE Beheer
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

Senior Inkoper

Als motiverende, enthousiaste Senior Inkoper draag je bij aan de ontwikkeling van ons inkoopbeleid. Hier krijg jij energie van! Ook het coördineren van aanbestedingen is aan jou besteed, evenals het adviseren van de bedrijfsonderdelen en het vormgeven van CLM in de organisatie. Nieuwsgierig? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 6-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

BI Consultant

Onze organisatie zit midden in een digitaliseringsbeweging. Als consultant binnen de BI-afdeling help je de organisatie gerichter te kunnen sturen. Je zet data in om processen te verbeteren, én vindt het leuk medewerkers te leren hoe ze rapporten kunnen gebruiken voor hun werk. Gaat jouw hart sneller kloppen van hoogwaardige data? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 20-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.445 - € 4.531 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Inkoper

Jij start enthousiast je dag, want jij loopt warm voor het vormgeven van deze veelzijdige functie! Als inkoper draag je bij aan de inkoopstrategie van de Alliantie, én adviseer je jouw bedrijfsonderdelen over de inkoopstrategie. Je kan goed doorvragen en bent een kei in het opbouwen van relaties. Zie jij jezelf in deze rol? Lees snel verder! 
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature