Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. Je kan een reparatie zelf online aanvragen. De wachttijden zijn langer, we vragen daarvoor je begrip. Regel je woonzaken gemakkelijk in Mijn Alliantie of neem contact op via chat of telefoon.
Vacature overzicht

Medewerker Digitale Informatievoorziening

Medewerker Digitale Informatievoorziening

Talent in digitale documentstromen met oog voor kwaliteit.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 24 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.397 - € 2.865 bruto obv 36 uur

Medewerker Digitale Informatievoorziening

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij, met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, zonder de aarde en haar natuurlijke bronnen uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum

twee Medewerkers Digitale informatievoorziening (DIV) voor 24 uur per week. 

Ben jij een ervaren DIV medewerker die collega’s meeneemt in ontwikkelingen die op onze organisatie af komen? Ga jij met gedrevenheid en enthousiasme de uitdagingen aan in de digitale wereld? Dan zijn we op zoek naar jou!

Jouw werk
Bij woningcorporatie de Alliantie in Hilversum loopt een ambitieus digitaliseringsprogramma voor het informatiebeheer en werkprocessen. Jij staat elke dag met een grote glimlach op, want in deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor alle voorkomende
werkzaamheden op de afdeling. Denk aan: Het verwerken (scannen en indexeren) van gegevens binnen het digitale Shareworx-systeem, het verzorgen, verwerken en verzendklaar maken van in- en uitgaande post, het beheren van de (digitale) archieven, én het opbergen, opzoeken en uitlenen van documentatie/informatie. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het archiefbeheer en een tijdige en correcte postbehandeling. Innovatie, kwaliteit, en klantvriendelijkheid zijn de sleutelwoorden waar je samen met je collega’s voor staat. De afdeling bestaat uit 7 medewerkers en een senior medewerker. 

Wat ga je doen

  • Je helpt mee aan de implementatie van een nieuw document management systeem;
  • Je draagt bij aan de kwaliteitsborging van de documentaire informatievoorziening;
  • Je werkt mee aan het uitvoeren van het selectie en vernietigingsbeleid;
  • Je ondersteunt de organisatie op het gebied van documentaire informatievoorziening, bijvoorbeeld door workshops;
  • Je participeert in (digitalisering)projecten;
  • Je ordent, digitaliseert, registreert, archiveert en beheert documenten.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.
Wij passen bij elkaar wanneer je voor deze functie MBO werk- en denkniveau meeneemt, liefst aangevuld met een opleiding (bij voorkeur leergang Informatiebeheer, Recordmanagement of vergelijkbaar) en relevante werkervaring in een middelgrote organisatie.
Verder heb je ervaring met digitale documentstromen, kan je als geen ander gebruikers binnen de organisatie ondersteunen bij het beheren van data, weet je mensen goed mee te nemen in wat er speelt door jouw mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden en heb je een inspirerende, zelfstandige werkhouding binnen het team.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Extra leuk
Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie in een informele en betrokken organisatie van ongeveer 700 medewerkers, die zich allen inzetten voor een betere leefomgeving. En verder bieden we:

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Een salaris tussen de € 2.397 en € 2.865 bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal D conform CAO Woondiensten);
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
    Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is
    Veel mogelijkheid voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling
    Ruimte voor initiatief
    Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak
  • In de huidige situatie werken wij zoveel mogelijk thuis. Wanneer het weer mogelijk is, hebben we ook een fijne werkplek op ons moderne en lichte kantoor in Hilversum (vlakbij Hilversum C.S.). In het kantoor zit een koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken;
  • Wij stimuleren het gebruik van openbaar vervoer en de fiets, ook daar hebben we goede regelingen voor.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons. Wil je meer weten, neem dan contact op met Paul Nieveen van Dijkum, Senior DIV, op 06-10011779.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Deze functie staat zowel intern als extern tegelijkertijd uit. Bij gebleken geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    Teamleider VvE Beheer
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

Senior Inkoper

Als motiverende, enthousiaste Senior Inkoper draag je bij aan de ontwikkeling van ons inkoopbeleid. Hier krijg jij energie van! Ook het coördineren van aanbestedingen is aan jou besteed, evenals het adviseren van de bedrijfsonderdelen en het vormgeven van CLM in de organisatie. Nieuwsgierig? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 6-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

BI Consultant

Onze organisatie zit midden in een digitaliseringsbeweging. Als consultant binnen de BI-afdeling help je de organisatie gerichter te kunnen sturen. Je zet data in om processen te verbeteren, én vindt het leuk medewerkers te leren hoe ze rapporten kunnen gebruiken voor hun werk. Gaat jouw hart sneller kloppen van hoogwaardige data? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 20-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.445 - € 4.531 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Inkoper

Jij start enthousiast je dag, want jij loopt warm voor het vormgeven van deze veelzijdige functie! Als inkoper draag je bij aan de inkoopstrategie van de Alliantie, én adviseer je jouw bedrijfsonderdelen over de inkoopstrategie. Je kan goed doorvragen en bent een kei in het opbouwen van relaties. Zie jij jezelf in deze rol? Lees snel verder! 
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature