Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. Je kan een reparatie zelf online aanvragen. De wachttijden zijn langer, we vragen daarvoor je begrip. Regel je woonzaken gemakkelijk in Mijn Alliantie of neem contact op via chat of telefoon.
Vacature overzicht

VvE Coördinator

VvE Coördinator

Oplossingsgerichte organisator met bestuurlijk inzicht, affiniteit met techniek en een flinke dosis communicatie-skills.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 31-1-2021
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amsterdam/Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur

VvE Coördinator

Onze klanten willen prettig wonen en leven. De Alliantie VvE diensten is een dochteronderneming van de Alliantie en helpt daarbij door Verenigingen van Eigenaren te ontzorgen in het VvE beheer. Wij bieden financiële en bestuurlijke ondersteuning én handelen onderhoudsvragen af.
Elke VvE heeft andere wensen, hier stemmen wij onze dienstverlening op af.


Bij de Alliantie VvE Diensten BV zoeken wij altijd naar enthousiaste en ervaren

VvE Coördinator(en) voor 32-36 uur per week.

Jouw werk
Jij gaat VvE’s beheren variërend van kleine tot grote appartementencomplexen. Jouw klanten zijn de eigenaren in de VvE’s vertegenwoordigd door een bestuur, waarmee je veelvuldig contact hebt. Je denkt mee met het functioneren van de VvE, je adviseert en faciliteert bij vraagstukken die spelen. Je bent een spin in het web, die vanuit een administratieve rol het overzicht houdt en het bestuur van de VvE het gevoel geeft, dat ze op je kunnen leunen. Word je hier enthousiast van, lees dan verder!

En wat ga je dan precies doen
Als VvE Coördinator ben je verantwoordelijk voor het beheren van verschillende accounts.

  • Hoe? Je bent het eerste aanspreekpunt voor het bestuur en leden van de VvE’s. Dagelijks word je door diverse partijen gebeld of gemaild met vragen en opmerkingen, waar jij voor in actie moet komen.
  • Waarom? Om de VvE professioneel en servicegericht te beheren.
  • Waar? Wij beheren ruim 700 VvE’s in de regio’s Gooi en Vechtstreek, Almere, Amsterdam en Amersfoort. Je krijgt een VvE pakket in dit werkgebied met als standplaats Hilversum/Amsterdam.
  • Bij wie? Bij de Alliantie VvE Diensten BV. Je werkt voornamelijk voor gemengde VvE’s (waar ook de woningcorporatie de Alliantie lid van is), als ook voor VvE’s met alleen particuliere eigenaren.
  • Met wie? Een enthousiast team van collega’s. Daarnaast werk je nauw samen met specialisten van diverse afdelingen binnen de Alliantie.

Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Het organiseren, voorzitten en notuleren van de (online) jaarvergaderingen;
  • Het uitvoeren en coördineren van de actiepunten die uit de vergaderingen komen, waaronder het aanvragen van offertes;
  • Het afhandelen van technische vraagstukken en beantwoorden van vragen hierover;
  • Het actief meedenken en in gang zetten van acties die volgen uit vragen van VvE besturen, leden en derden;
  • Het controleren van financiële jaarstukken en het adviseren over juridische aangelegenheden;
  • Het administreren van werkzaamheden voortvloeiend uit je functie in (digitale) systemen;
  • Het leveren van een bijdrage aan het verbeteren van de dienstverlening van de organisatie samen met je collega’s, zowel in processen als digitaal.

Even binnenkijken met Arnoud.
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij VvE-diensten. We werken in een waanzinnig leuk team, waar veel ruimte is voor gezelligheid, waar we heel veel lachen, maar waar we ook met zijn allen flink de schouders eronder zetten. Iedereen helpt elkaar waar nodig. Wat ik zelf heel bijzonder en prettig vind, is dat ik heel veel vrijheid krijg. Op die manier is het combineren van privé en werk nog nooit lastig geweest voor mij en voel ik me nooit “gehaast”. Last but not least, mijn inwerkperiode was prettig en ik werd goed meegenomen in alles!” 

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren of in sommige situaties (gebleken ervaring en motivatie) eventueel direct in vaste dienst;  
  • Een goed salaris, tussen de € 3.159 - € 3.891 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder; 
    Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is; 
    Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling; 
    Ruimte voor eigen initiatief;
    Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak. 
  • Een informele sfeer in een dynamische en betrokken organisatie.

Zijn wij een match  
Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie HBO werk- en denkniveau meeneemt, liefst aangevuld met relevante werkervaring. Het is makkelijker instromen, wanneer je een vastgoed-, juridische of technische achtergrond hebt, maar dit is niet noodzakelijk.
Drukte pieken in de maanden maart t/m juni zijn voor jou geen probleem, evenals werken in de avonduren in die periode. Op dit soort momenten is het werk vaak hectisch en is het belangrijk, dat je gestructureerd en georganiseerd bent, én goed prioriteiten kan stellen. Je vindt het leuk en ziet dat het noodzakelijk is om een groot deel van jouw tijd bezig te zijn met het administratief verwerken van alles wat er zich afspeelt in jouw VvE’s.
Last but not least, jij staat je mannetje of vrouwtje staan tijdens bijeenkomsten/vergaderingen. Sterke communicatie skills en overtuigingskracht zijn daarom belangrijk.

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Stuur bij jouw sollicitatie een CV en motivatie mee! Mocht je nog vragen hebben, dan willen wij deze te allen tijde beantwoorden. Wij ontvangen eventuele vragen graag per mail (lsparreboom@dealliantievvediensten.nl) en zorgen dat deze bij de juiste persoon terecht komen om ze te beantwoorden

Een pre-employment screening is onderdeel van de procedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    Teamleider VvE Beheer
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

Senior Inkoper

Als motiverende, enthousiaste Senior Inkoper draag je bij aan de ontwikkeling van ons inkoopbeleid. Hier krijg jij energie van! Ook het coördineren van aanbestedingen is aan jou besteed, evenals het adviseren van de bedrijfsonderdelen en het vormgeven van CLM in de organisatie. Nieuwsgierig? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 6-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Inkoper

Jij start enthousiast je dag, want jij loopt warm voor het vormgeven van deze veelzijdige functie! Als inkoper draag je bij aan de inkoopstrategie van de Alliantie, én adviseer je jouw bedrijfsonderdelen over de inkoopstrategie. Je kan goed doorvragen en bent een kei in het opbouwen van relaties. Zie jij jezelf in deze rol? Lees snel verder! 
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 24 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Medewerker Digitale Informatievoorziening

Je kan jou s' nachts wakker maken voor informatiebeheer en werkprocessen! Wij zijn ambitieus in digitalisering, jij draagt daar graag aan bij. Als zelfstandige, klantvriendelijke DIV-er ga je met plezier aan de slag met archiefbeheer, het nieuwe DMS, en het zo slim mogelijk omgaan met onze informatie en data. Ben jij degene die we zoeken? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 28-12-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 24 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.397 - € 2.865 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature