Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. Je kan een reparatie zelf online aanvragen. De wachttijden zijn langer, we vragen daarvoor je begrip. Regel je woonzaken gemakkelijk in Mijn Alliantie of neem contact op via chat of telefoon.
Vacature overzicht

Projectleider Data & Digitalisering

Projectleider Data & Digitalisering

Resultaatgerichte projectleider met ambitie

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 3-9-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.680 - € 4.971 bruto obv 36 uur

Projectleider Data & Digitalisering

Bij het programma Digitalisering van de Alliantie zijn wij op zoek naar een

Projectleider Data & Digitalisering (32-36 uur per week) voor de periode vanaf 1 september 2020, inzet voor 1 jaar

Wat wil de Alliantie?

De Alliantie is een ambitieuze organisatie die digitalisering en data als belangrijke speerpunten ziet voor de toekomst. Dat biedt mooie kansen om bij te dragen aan die ambitie! De projectleider zal via het programma Digitale Transformatie, zich richten op projecten om data beter te ontsluiten, hogere data kwaliteit te leveren en data oplossingen te implementeren. Het betreft projecten met een hoog gehalte aan data analyse, data management en BI-gerelateerde onderwerpen. In samenhang met het Nieuwe Applicatie Huis, Het Data Huis en Sequent NXT en het BI-team zal de projectleider initiatieven op basis van business cases, tot een succes maken voor de Alliantie.

De functie vraagt zowel leiderschap op projectresultaat, goed stakeholder management, kennis van data en IT ontwikkelprocessen.  Daarnaast faciliteert de Projectleider projectteams en zoekt actief naar afstemming met digitaliseringsinitiatieven.

Wat is de opdracht? Wat zijn je taken?

  • je levert input voor haalbaarheidsstudies. 
  • je bewaakt de samenhang van het eigen project met andere projecten
  • je begeleidt, beoordeelt en adviseert over het project – ontwerptraject.  
  • je komt tot overeenstemming over de opdrachtformulering (met de opdrachtgever).  
  • je geeft sturing aan verschillende projecten met diverse belanghebbenden. 
  • je realiseert projecten binnen kaders op het gebied van tijd, kwaliteit en geld.  
  • je geeft eventueel (functioneel) leiding aan enkele medewerkers (waaronder mogelijk externen).
  • je bereidt onderhandelingen voor met derden over het inkopen van middelen/ capaciteit/kennis.
  • je levert periodiek informatie aan over de voortgang van projecten

Wie zoeken wij?

  • Je maakt heldere projectplannen en je werkt resultaatgericht.
  • Je bent in staat om goed te plannen en je haakt je projectleden en collega’s goed aan
  • Je kan schakelen op strategisch, tactisch en operationeel niveau
  • Je bent een netwerker; je legt makkelijk contact intern en extern en weet langdurige samenwerkingsrelaties op te bouwen
  • Je bent gewend om projecten te trekken. Je bent in staat om voortgang te boeken door afspraken te maken en die te realiseren
  • Je kan goed bijeenkomsten begeleiden. Je kunt ze voorbereiden, begeleiden, verslag leggen, acties uitzetten en input verzamelen
  • Je bent een teamspeler, legt makkelijk contact, je bent een netwerker
  • Je kunt informatie structureren, overzichtelijk presenteren en hieruit met anderen conclusies trekken.
  • Het is voor jou een uitdaging om van een complex onderwerp een begrijpelijk verhaal te maken.

Extra leuk

  • Een salaris tussen de €  3680 en € 4971  bruto per maand op basis van 36 uur (schaal J conform CAO Woondiensten
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
  • Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is;  
  • Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;  
  • Ruimte voor eigen initiatief; 
  • Vanzelfsprekend: een laptop en telefoon van de zaak.
  • Een fijne werkplek: ons moderne, lichte kantoorpand vlakbij Hilversum C.S., met koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken
  • Collegiale sfeer en elke eerste vrijdag van de maand een vrijdagmiddagborrel. 

Je bent er nog

Word jij helemaal geïnspireerd en enthousiast van deze vacature, maar zou je toch nog wat meer willen weten, dan kan je contact opnemen met Jurgen Moers, Programmamanager Digitalisering op 06-22154928. En als je geen vragen meer hebt en ervan overtuigd bent, dat dit jou op het lijf is geschreven, solliciteer dan via de “solliciteer button”.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Een assessment kan onderdeel van de selectie zijn.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    senior medewerker klantenservice
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

2 x Allround technisch medewerker

Met een goeie dosis humor stap jij elke dag met je beste been uit bed! Jij weet technische problemen van onze huurders op te lossen, én vindt het leuk het contact met ze aan te gaan. Samenwerken gaat je goed af en collega's komen graag bij jou om hun verhaal te doen. Herken jij je hierin? Lees dan verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 12-8-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Alliantiebreed
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.495 - € 2.969 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Traineeship Vastgoedonderhoud

Rond jij dit jaar jouw MBO4 opleiding Bouwkunde af en wil je alle facetten van het vak Vastgoedbeheer leren kennen? Kom dan bij ons en onze ketenpartners betaald "snuffelen" en werkervaring opdoen voor de periode van sowieso 2 jaar.
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 15-8-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum e.o.
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Nader te bepalen
Bekijk vacature

Projectmanager Planmatig Onderhoud

Onze vastgoedonderhoudsprojecten naar een next level brengen; daar loop jij warm voor! Met je analytische blik zie je snel wat moet gebeuren, terwijl je overzicht houdt over de planning en gaat voor resultaat. Je sociale vaardigheden komen goed van pas: samenwerken gaat je uitstekend af en je bent een prettige sparringpartner. Zie jij jezelf in deze rol? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 25-8-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.445 - € 4.531 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature