Door corona werken we anders. Onze balies zijn gesloten. Je kan een reparatie zelf online aanvragen. Regel je woonzaken gemakkelijk in Mijn Alliantie of neem contact op via chat of telefoon.
Vacature overzicht

FA Specialist Debiteurenbeheer

FA Specialist Debiteurenbeheer

Financiële vastbijter die niet loslaat tot de klus geklaard is.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 30-7-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 16 - 24 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 2.869 - € 3.513 bruto obv 36 uur

FA Specialist Debiteurenbeheer

Bij de Alliantie VvE Diensten BV zoeken wij een:  

FA Specialist debiteurenbeheer VvE voor 20 – 24 uur per week. 

Jouw werk 
Jij begint elke dag met een grote glimlach, want jij gaat geen uitdaging uit de weg om het debiteurenbeheer op je te nemen voor een organisatie, die het beheer uitvoert voor ruim 700 VvE’s in de regio’s Gooi en Vechtstreek, Almere, Amersfoort en Amsterdam
Dit is een zelfstandige, uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een informele werksfeer. 

De wekker gaat 
Je staat op, maakt een lekkere kop koffie (of thee, waar je van houdt) en begint jouw werkdag vanuit huis. In deze coronatijd werken we minder op kantoor, maar gelukkig hebben we allerlei digitale middelen om met elkaar in contact te zijn en te blijven. Je trapt af met een online meeting in Teams. Samen met de collega’s van de financiële afdeling bespreek je welke veranderingen jullie kunnen aanbrengen in de processen en systemen om de organisatie te verbeteren. Ook nemen jullie die dossiers met elkaar door die wat extra aandacht nodig hebben of waarbij je een hulpvraag hebt.  
De tijd na de lunch heb je vrijgehouden om zelf wat dingen uit te werken. Je bent verantwoordelijk voor het totale debiteurenbeheer van al onze VvE’s, dat is een uitdaging waar je je graag in vastbijt! Je zorgt er onder meer voor, dat alle VvE’s worden aangemaand volgens een vastgesteld aanmaanbeleid en bewaakt de voortgang hierin. 
‘s Middags zit je veel aan de telefoon. Je beantwoordt vragen van debiteuren, opdrachtgevers en derden, verstrekt informatie en geeft advies. Als het kan en nodig is, spreek je betalingsregelingen af en werkt deze ook uit.  De afspraak die je maakte met onze vaste deurwaarder, om de gezamenlijke strategie te bepalen, is verzet. Dat komt je niet slecht uit, het is namelijk de eerste donderdag van de maand: tijd voor de Domiboborrel! Elke keer op een andere locatie, leuk om toch even het contact met je collega’s te maken. Je klapt je macbook dicht, morgen weer een dag!

Extra leuk 

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
  • Een goed salaris, tussen de € 2.869 en € 3.513 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal G conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is; 
    Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling; 
    Ruimte voor eigen initiatief;
    Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak. 
  • Een fijne flexibele werkplek: ons moderne, lichte kantoorpand vlakbij Hilversum C.S., met koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken. 
  • Collegiale sfeer en elke eerste donderdag van de maand de Donderdagmiddagborrel. 

Zijn wij een match ?
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen.  

Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie 
minimaal MBO-niveau met de nodige jaren werkervaring in een soortgelijke functie meeneemt óf een aansluitende studie hebt afgerond. 
Je hebt een goed cijfermatig inzicht en kan uitstekend plannen. Van nature kan jij op een warme en professionele manier communiceren op meerdere niveaus (intern en extern). Natuurlijk beheers je de Nederlands taal uitstekend. Je bent een aanhouder en geeft niet op totdat jouw dossiers eruitzien om door een ringetje te halen: duidelijk, compleet en met korte doorlooptijd. 
Je vindt het gaaf om verbeteringen te signaleren en hier actie in te ondernemen, én vindt het leuk om ondersteuning te bieden bij projectmatige activiteiten op financieel gebied. 

Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in.  

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Stuur bij jouw sollicitatie een CV en motivatie mee! Wil je meer weten, neem contact op met Sylvia Brussee op telefoonnummer 06-12793567. 

Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces.
Een pre-employment screening is onderdeel van de procedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    senior medewerker klantenservice
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager