Vacature overzicht

Proces Controller

Proces Controller

Proactieve procesverbeteraar met overzicht en verbetertalent

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 30-6-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur

Proces Controller

De Alliantie Ontwikkeling ontwikkelt, transformeert en renoveert vastgoed; zowel voor woningcorporatie de Alliantie als voor andere partijen. Door ons indrukwekkende projectenportfolio en aandacht voor duurzaamheid en innovatie bieden wij een uitdagende werkomgeving voor de vastgoedprofessional.

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons kantoor in Hilversum een  

Proces Controller voor 36 uur per week.

Jouw werk
Jij gaat elke dag met plezier naar je werk, omdat jij als Proces Controller binnen het team je richt op de procesbewaking van de projecten. Van besluitvorming, planning en voortgang van processen krijg jij energie! Als Proces Controller ben je in de volle breedte betrokken bij onze (gebieds)ontwikkelingen, en word je vaak bij meerdere projecten in verschillende fasen betrokken. Naast jouw inhoudelijke procescontrole op projectniveau zorg je voor periodieke managementrapportages op zowel project- als portefeuilleniveau.
Als Proces Controller realiseer je project-, proces- en control-optimalisatie in een coördinerende en inhoudelijke rol. Je brengt de kritische processen, risico’s en beheersmaatregelen in kaart en doet hiervoor verbetervoorstellen.

De wekker gaat
Weer een nieuwe dag, je begint vandaag met een afspraak met een projectmanager. In het werkcafé haal je snel een verse espresso, vandaag ben je gedeeltelijk op kantoor aan het werk. Vanuit jouw rol adviseer je proactief en ondersteun je de ontwikkel- en projectmanagers over alle juridische en fiscale aangelegenheden met betrekking tot projecten. Het project waar je het vanmorgen over hebt, zit in de overdrachtsfase, maar je bent in elke fase van de ontwikkeling actief geweest. Ontwikkelingen volg je van dichtbij en je hebt voortdurend contact met de verschillende stakeholders. Je zorgt er onder meer voor, dat zij hun stukken tijdig aanleveren om de volgende stap te kunnen maken in het ontwikkelproces en de daarbij behorende besluitvorming.
Je luncht met een collega, en gaat daarna naar huis. De vergadering met het MT, waar je onderdeel van uit maakt, vindt vandaag digitaal plaats.
De middag gebruik je om de lopende projecten te bekijken, en te controleren welke acties van je vereist zijn. Je belt een aantal betrokkenen bij een nieuw project en houdt een vergadering in Teams. Morgen weer een dag, die weer nieuwe uitdagingen met zich meebrengt!

Even binnen kijken 
Hans Oeloff, Business Controller bij de Alliantie Ontwikkeling, vertelt het volgende:
“Dagelijks zijn wij bezig met de ontwikkeling van meer dan 9.000 woningen, waarvan 90% sociaal. Dit zijn duurzame woningen, die een thuis gaan bieden aan een veelvoud van mensen. Wij doen dit met een enthousiast en gedreven team, binnen de uitdagende wereld van nieuwe energieoplossingen, veranderende wetgeving en economische onzekerheden. De Alliantie is een dynamische organisatie, die altijd in beweging is en graag vooruitloopt op de ontwikkelingen. Wij als controllers ondersteunen hierin vanuit onze expertise. Samen met collega’s de subsidieaanvraag voor meer dan 6.000 woningen afronden, kan daar bijvoorbeeld ook bij horen. Op een verjaardagsfeestje vertellen wij vaak trots wat wij allemaal doen en dat is dus best veel!”

Extra leuk

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Een goed salaris, tussen de € 4.050 en € 5.474 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal K conform CAO Woondiensten);  
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;
    Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is;
    Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;
    Ruimte voor eigen initiatief;
    Vanzelfsprekend een laptop en telefoon van de zaak.
  • Een fijne werkplek: ons moderne, lichte kantoorpand vlakbij Hilversum C.S., met koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken;
  • Collegiale sfeer in een betrokken afdeling én veel successen om te vieren.

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie Ontwikkeling B.V. draag je ook bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. 
Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie een afgeronde hbo-opleiding meeneemt, bij voorkeur MER of/en een aantal jaren soortelijke aantoonbare werkervaring op eenzelfde niveau. Daarnaast heb je ervaring op het gebied van bewaking en optimalisatie van bedrijfsprocessen, en met juridische-, financieel-economische-, en fiscale aspecten. Je loopt voorop als het gaat om innovaties binnen jouw werkgebied, je bent resultaatgericht, kan makkelijk contacten leggen en wordt blij van samenwerken en samen doelstellingen behalen
Bij gebleken geschiktheid plannen wij zo snel mogelijk gesprekken in. 

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button en overtuig ons! Wil je meer weten, neem contact op met Hans Oeloff, Business Controller, op telefoonnummer 06-15885136.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Een assessment kan onderdeel zijn van het selectieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    senior medewerker klantenservice
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager