Vacature overzicht

Manager klantenservice

Manager klantenservice

Sterke leidinggevende die onze klantenservice naar de next level brengt.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 16-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.766 - € 6.811 bruto obv 36 uur

Manager klantenservice

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, zonder de aarde en haar natuurlijke bronnen uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop! 

Bij deze mooie organisatie zoeken wij op ons hoofdkantoor in Hilversum een 

manager klantenservice voor 32 - 36 uur per week. 

Jouw werk 
Jij stapt elke ochtend met je beste been uit bed, want bij de Klantenservice is geen dag hetzelfde! Deze afdeling heeft 70 vaste en flexibele medewerkers die alle eerstelijns klantcontacten bedienen, via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, balie en webcare (Facebook, Twitter en WhatsApp). Ze behandelen bijvoorbeeld huurdersvragen over de inhoud van een huurcontract en betalingen, maar ook acute en complexe reparatieverzoeken of overlast.
Onze hele organisatie, en de Klantenservice in het bijzonder, maakt een flinke beweging naar digitale dienstverlening en daarmee de begeleiding van onze huurder naar zelfredzaamheid. Als sterke leidinggevende weet je je teams binnen deze veranderingen te motiveren en te enthousiasmeren!

De wekker gaat 
Jouw dag begint vroeg, want je wil er zijn als de eerste medewerkers hun scherm opstarten. Je bent lekker op tijd en haalt eerst een verslatte macchiato in het werkcafé, terwijl je je mail en afspraken van die dag checktOnderweg naar de Klantenservice kom je teamleider Esther tegen. Je neemt even het weekend door én de meeting van die ochtendde Quality monitoring van haar team met senior medewerkersAls manager Klantenservice ben je naast de bedrijfsvoering ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de medewerkersGelukkig is bij jou als enthousiaste leidinggevende het glas altijd halfvol, ook nu de afdeling in een transitieperiode zit. Je bent zacht op de persoon, hard op de inhoud, en weet als geen ander mensen mee te nemen in veranderingen. 

Lunch! Je hebt een afspraak met de manager communicatie, om de huurderscommunicatiestrategie af te stemmen. Omdat je je ook bezighoudt met de positionering van de Klantenservice, is samenwerking met andere afdelingen binnen de Alliantie superbelangrijk. Daarna een afspraak met één van de senioren, Peggian . Naar aanleiding van recente Quality monitoring sessies heeft ze een plan om de gesprekskwaliteit te verbeteren. Je haakt Martijntje aan (zij verzorgt o.a. de trainingen bij de Klantenservice) en met zijn drieën denk je na over het ontwikkelen van een training, waarbij de talenten van de medewerkers nog meer worden aangesproken om bijvoorbeeld voor het gespreksdoel “de klant-emotie positief beïnvloeden” consistenter een goede score neer te zetten. 

Tussen de bedrijven door schakel je met Rick, de WFMer van het team. Hij heeft de nieuwe forecast af, waarin een onverwachte extra stijging van het aantal gesprekken met betrekking tot de huuraanpassing 2020 is meegenomen. Samen met de traffic medewerkster Barbara bespreken jullie welke wijzigingen in de roosters nodig zijn om extra volume aan te kunnen. 

Nét voor je naar huis gaat loop je nog even langs Joan, directeur Klantenservice, om de voortgang van de omnichannel strategie door te nemen. Eind 2020 willen we onze huurders voor tenminste 50% digitaal te bedienenen zo bijdragen aan de eigen regie van onze huurders over hun woning. Als sparringpartner en strategisch adviseur ligt jouw focus op 4 belangrijke speerpunten: contactreductie, klantvriendelijkheid, kweekvijver en kostenefficiënte kanalen. Jullie wisselen je gedachten uit en spreken af over een week bij te praten. Tijd voor jou om je tas te pakken en naar huis te gaan. Morgen weer een dag! 

Even binnen kijken

Extra leuk

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren; 
    • Een goed salaris, tussen de € 4.766 en € 6.811 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal M conform CAO Woondiensten); 
    • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder; 
      • Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is; 
      • Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling; 
      • Ruimte voor eigen initiatief;
      • Vanzelfsprekend: een laptop en telefoon van de zaak.
  • Een fijne werkplek: ons moderne, lichte kantoorpand vlakbij Hilversum C.S., met koffiebar, bedrijfsrestaurant en tal van werk- en overlegplekken.
  • Collegiale sfeer en elke eerste vrijdag van de maand een vrijdagmiddagborrel.

Zijn wij een match 
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, als je voor deze functie een afgeronde HBO-opleiding (liefst richting bedrijfskunde) meeneemt of 5 – 10 jaar soortgelijke werkervaring hebt. Je bent goed bekend met Workforcemanagement (WFM), Quality Monitoring (QM) en continue verbeteren (Agile). Ook heb je ervaring met leidinggeven bij een Klantenservice (must have) en met het managen van veranderingsprocessen. Je wordt blij van werken in een team, hebt een gezonde dosis humor en bent zowel mens- als resultaatgericht. Ervaring in de woningcorporatiesector is een pré. 

Je bent er nog! 
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button. Wil je meer weten, neem dan contact op met Joan van der Burgt, Directeur, bereikbaar op 06-466 388 01.

Een assessment en een pre-employment screening kunnen deel uitmaken van de procedure. Bij aanstelling vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    senior medewerker klantenservice
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

Twee technisch vastgoed regisseurs

In de rol van programmaregisseur bij onderdeel Vastgoedonderhoud straal je vertrouwen en leiderschap uit. Met jouw achtergrond in techniek én talent voor allianties, zet je samen met onze partners programma’s op voor de toekomst van vastgoed. Ben jij de ideale kandidaat voor deze nieuwe functie? Kijk of we matchen; bekijk de vacature!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 29-2-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

VvE coördinator

Als VvE-coördinator ben je verantwoordelijk voor een aantal VvE-s van de Alliantie; van kleine tot grote appartementencomplexen, van bestuurlijk tot juridisch beheer. Je bent professioneel en servicegericht, het aanspreekpunt voor de VvE-s en het bestuur. Je bepaalt de actiepunten én zorgt ervoor dat het voor elkaar komt. Zie jij jezelf in deze afwisselende, veelzijdige baan? Reageer direct! Wat ons betreft, bij wederzijdse klik en geschiktheid, start je morgen al...
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 12-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amsterdam
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Drie beheerders wonen

Jouw wijk, jouw enthousiasme! Als beheerder wonen ben je de oren en ogen van de buurt waar je verantwoordelijk voor bent, én het aanspreekpunt voor de bewoners. Je behandelt woonzaken, zoekt de samenwerking op en bedenkt oplossingen, altijd met hart voor de huurder. Zie jij jezelf in deze rol? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 16-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Alliantie algemeen
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature