Vacature overzicht

Drie beheerders wonen

Drie beheerders wonen

Sociale verbinder die graag klaarstaat voor de huurder.

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 16-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Alliantie algemeen
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur

Drie beheerders wonen

Ieder mens wil prettig wonen en leven. De Alliantie helpt daarbij met betaalbare en goede huizen in fijne buurten. We doen dit duurzaam, zonder de aarde en haar natuurlijke bronnen uit te putten. Bij ons staat de huurder altijd voorop!

Bij deze mooi organisatie zijn wij voor elk van onze regiobedrijven, regiobedrijf Amsterdam & Almere, regiobedrijf Amersfoort en regiobedrijf Gooi & Vecht op zoek naar tijdelijke

beheerders wonen / woonadviseurs voor 32 – 36 uur per week voor de periode van 1 jaar.

Ter verduidelijking; we zoeken dus drie nieuwe, enthousiaste collega’s voor elk regiobedrijf één!

Jouw werk 
Jij gaat iedere dag fluitend naar je werk, omdat geen dag hetzelfde is en jij het heerlijk vindt om de verantwoordelijkheid te hebben over jouw eigen wijk/buurt. Jij;

  • bent het visitekaartje van de Alliantie in de wijk waar jij verantwoordelijk voor bent; het eerste aanspreekpunt voor vragen of klachten over woonzaken als overlast, woonfraude en leefbaarheid;
  • bent de oren en ogen van jouw wijk! Jij denkt mee over verbeteringen en helpt bewoners met hun vragen. Samen zoek je naar de oplossing. Als je er zelf niet uitkomt weet jij de juiste collega te vinden binnen de Alliantie;
  • bent sociaal en een verbinder. Je werkt nauw samen met de gebiedscoördinatoren en opzichters, maar ook het netwerk dat je opbouwt in de wijk, zoals buurtbemiddeling, politie en de gemeente;
  • verzorgt bezichtigingen van vrijgekomen woningen die direct doorverhuurd kunnen worden, begeleidt de huurder die verhuist en regelt de overdracht met de nieuwe huurder;
  • werkt samen in een mutatieteam en zorgt met elkaar dat alles goed verloopt rondom de woning;
  • loopt regelmatig door je wijk, let erop dat portieken schoon en netjes zijn en lost technische en sociale problemen op. Ook weet je de juiste toon te vinden om bewoners aan te spreken op ongewenst leef- of woongedrag.

De wekker gaat
s’ Ochtends check je als eerst jouw agenda (die continue verandert);
Vandaag staan twee woningbezichtigingen met kandidaat-huurders gepland, het afsluiten van een huurcontract en een open huis van een verhuurbare woning. Tijdens het mutatieoverleg einde van de ochtend overleg je met collega beheerders wonen, opzichters en de aannemer. Duidelijke afspraken zorgen ervoor, dat processen en samenwerkingen goed lopen!
Na de lunch ga je langs bij een huurder met een huurachterstand, die maar niet reageert op verzoeken van de medewerker huurincasso. Ook jouw poging tot contact lukt niet, je koppelt dit terug aan je collega. Onderweg zie je een verwaarloosde tuin, je belt aan en maakt afspraken met de bewoner over het tuinonderhoud. Ook hiervan maak je een melding én een reminder om na te gaan, dat de bewoner de gemaakte afspraken nakomt.
Een collega heeft iets gedaan wat je niet lekker zit. Tijd voor een kop koffie om de lucht te klaren! Je werkt je terugbelverzoeken en administratie bij en maakt verbetervoorstellen voor de complexen in je gebied. De planning van een collega loopt uit, je neemt haar afspraak voor het afsluiten van een huurcontract over. Morgen ga je echt weer proberen je aan je agenda te houden, wetende dat er altijd van alles tussendoor komt.

Even binnen kijken

Extra leuk 

  • Een gave tijdelijke functie van één jaar met een goed salaris, tussen de € 3.159 en € 3.891 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal H conform CAO Woondiensten); 
  • De mogelijkheid om je eigen arbeidsvoorwaardenpakket samen te stellen, bijvoorbeeld met extra vrije dagen, een fietsenplan of bedrijfsfitness;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder;  
    - Flexibel werken, zodat een privé/werkbalans goed in te richten is; 
    - Veel mogelijkheden voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;  
    - Ruimte voor eigen initiatief; 
    - Vanzelfsprekend: een laptop en telefoon van de zaak. 
  • Een fijne werkplek, gezellige en hardwerkende collega’s en sowieso elke eerste vrijdag van de maand een vaste vrijdagmiddagborrel in Hilversum (maar ook voldoende gelegenheid in Amersfoort en Amsterdam/Almere). 

Zijn wij een match
Als medewerker bij de Alliantie draag je bij aan een maatschappelijk belang: betaalbare, goede huizen in fijne buurten, en huurders die tevreden wonen. Wij passen bij elkaar, als jij op zijn minst MBO+ werk- en denkniveau hebt, aangevuld met vergelijkbare/relevante werkzaamheden.
Je snapt als geen ander, dat je communicatief sterk moet zijn (continue schakelen tussen diverse partijen), klantgericht te werk moet gaan (kunnen inspelen op wensen en behoeftes) en ben je een kei in samenwerken (in deze functie heb je iedereen intern en extern nodig).
Het is pré, wanneer je beschikt over een basiskennis huurrecht, woonruimteverdelingsregels en woningnet, werkproces inspectie, Alliantiebeleid m.b.t. woonfraude, incasso, overlast en om kan gaan met overlastgevallen.

Je bent er nog!
Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct via de button.
Geef in jouw motivatiebrief aan welk regiobedrijf jouw voorkeur geniet. Tijdens de gesprekken zullen we in goed overleg besluiten welke nieuwe collega het beste past bij welke uitdaging.
Wil je meer weten over de procedure, dan kan je contact opnemen met Heleen Smithuis (recruiter) op 06-15885167 (afwezig van 14 t/m 23 februari). Wil je meer weten over de functie (inhoudelijk), neem dan contact op met Thomas van der Vlis (gebiedscoördinator) op 06-20929168.

Een assessment en een pre-employment screening kunnen deel uitmaken van de procedure. Bij aanstelling vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag.  

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bij gelijke geschiktheid dan gaan interne kandidaten voor op externe.

Jouw collega's

  • Ik voel me hier gewoon thuis
    ‘Werken bij de Alliantie is als werken bij een familie! Bij deze ambitieuze organisatie is er veel tijd en aandacht voor elkaar. Iedereen is even behulpzaam, betrokken en bevlogen. Bovendien zijn er veel mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.’

    Simone is doorgegroeid naar de functie van facility manager.

    Simone

    Facility manager
  • Geen dag hetzelfde 
    ‘Innovatieve oplossingen bedenken die een bijdrage leveren aan onze doelstellingen, dát maakt dit zo’n leuke baan! Als controller bij de Alliantie werk ik met cijfers en mensen, maar kan ik ook mijn ideeën kwijt: momenteel programmeer ik een robot die administratieve processen kan overnemen.’

     

    Sjoerd

    senior controller
  • Samenwerken en verbinden
    Als Manager Wonen stuur ik onze professionals aan in de wijken van onze hoofdstad. Met gemeenten en instanties werken we samen aan de ontwikkeling en leefbaarheid van de stad. Verbinden en enthousiasmeren is wat deze baan zo leuk maakt!’

    Anne is doorgegroeid naar Directeur Gooi & Vecht binnen de Alliantie.

    Anne Oosterbaan

    Manager Wonen
  • Talent wordt beloond
    ‘Er is veel ruimte voor eigen inbreng in het werk. Je kunt daardoor écht invloed hebben, en je talenten ontwikkelen.’

    Sandy Bosmans

    senior medewerker klantenservice
  • Het sociale aspect spreekt mij aan
    ‘Het leuke van mijn werk is de verantwoordelijkheid die ik krijg, gecombineerd met vrijheid om mijn werkzaamheden uit te voeren. En het sociale aspect: dagelijks zetten we ons in om iets te betekenen voor mensen die het minder breed hebben.’

     

    Sven

    projectmanager

3 vacatures

Twee technisch vastgoed regisseurs

In de rol van programmaregisseur bij onderdeel Vastgoedonderhoud straal je vertrouwen en leiderschap uit. Met jouw achtergrond in techniek én talent voor allianties, zet je samen met onze partners programma’s op voor de toekomst van vastgoed. Ben jij de ideale kandidaat voor deze nieuwe functie? Kijk of we matchen; bekijk de vacature!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 29-2-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 4.050 - € 5.474 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

VvE coördinator

Als VvE-coördinator ben je verantwoordelijk voor een aantal VvE-s van de Alliantie; van kleine tot grote appartementencomplexen, van bestuurlijk tot juridisch beheer. Je bent professioneel en servicegericht, het aanspreekpunt voor de VvE-s en het bestuur. Je bepaalt de actiepunten én zorgt ervoor dat het voor elkaar komt. Zie jij jezelf in deze afwisselende, veelzijdige baan? Reageer direct! Wat ons betreft, bij wederzijdse klik en geschiktheid, start je morgen al...
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 12-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Amsterdam
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature

Drie beheerders wonen

Jouw wijk, jouw enthousiasme! Als beheerder wonen ben je de oren en ogen van de buurt waar je verantwoordelijk voor bent, én het aanspreekpunt voor de bewoners. Je behandelt woonzaken, zoekt de samenwerking op en bedenkt oplossingen, altijd met hart voor de huurder. Zie jij jezelf in deze rol? Lees verder!
Icon/Basic/Euro/Grey Copy 16-3-2020
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Alliantie algemeen
Icon/Basic/Euro/Grey 32 - 36 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy € 3.159 - € 3.891 bruto obv 36 uur
Bekijk vacature