Terug naar overzicht

Energieke en veelzijdige "junior" medewerker Projecten

Wil jij werken bij een woningcorporatie die prachtige nieuwbouwprojecten ontwikkelt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Icon/Basic/Euro/Grey Copy 3/5/2019
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Hilversum
Icon/Basic/Euro/Grey 32 uur per week
Icon/Basic/Euro/Grey Copy Schaal G : 2.718 € - 3.328 € bruto obv 36 uur

Energieke en veelzijdige "junior" medewerker Projecten

Voor de Alliantie Ontwikkeling BV zoeken wij een:


Energieke & veelzijdige ‘junior’ medewerker projecten (voor ca 32 uur in de week)


Wil jij starten in een mooie combi-functie, waar je zowel meedraait en ondersteunt in de werkzaamheden van het Overdrachtsteam (dit is het team, dat ervoor zorgt, dat woningen nieuwe huurders krijgen), maar waar je ook een kans krijgt om jouw financiële inzicht en kwaliteiten te ontplooien (ondersteunen van de controller)? Dan biedt deze nieuwe kans zich binnen Alliantie Ontwikkeling BV bij jou aan! Zin om je nieuwsgierigheid en werklust in te zetten om ervoor te zorgen, dat huurders tevreden zijn met hun nieuwe woning? Dan zoeken wij jou!


Wie is Alliantie Ontwikkeling BV

Wij ontwikkelen en bouwen woningen in de Noordwestelijke vleugel van de Randstad. We werken in opdracht van woningbouwcorporatie de Alliantie, die op een duurzame wijze woningen wil bouwen, zonder de aarde en haar natuurlijke bronnen uit te putten. Wij werken aan nieuwbouw, renovatie- en transformatie projecten. Naast sociale woningbouw ontwerpen en bouwen we ook voor eigen risico en rekening. Jaarlijks leveren we in totaal ongeveer 1500 nieuwbouwwoningen op.

Wat ga je doen

Als nieuwe collega binnen ons team:

  • Verzamel je (financiële) gegevens over onze projecten voor de rapportages, begroting en jaarrekening.
  • Beoordeel je projectcalculaties voor onze interne besluitvorming.
  • Denk je natuurlijk mee over onze procedures.
  • Lever je een bijdrage aan de informatieverstrekking naar huurders over het nieuwbouw/renovatieproject (bijvoorbeeld op een plenaire bijeenkomst en kijkdagen).
  • Stel je verhuurinformatie over de woning / het wooncomplex samen.
  • Zorg je voor bezichtigingen van de woningen en geef je uitleg aan de (kandidaat) huurders.
  • Misschien wel een van de leukste aspecten van jouw werkzaamheden is het overhandigen van de sleutels aan de nieuwe huurder. Daar weet jij een feestje van te maken!
  • Begeleid je de afhandeling van (oplevering)klachten van huurders, uit te voeren door de aannemer.

 

Over de functie zegt een collega: “Ik ben trots, dat we er weer samen in geslaagd zijn om ruim 1500 bewoners de sleutel te overhandigen van hun nieuwe woning. Het voelt goed om bij een organisatie te werken en in een functie, waar ik elke dag nog leer en mezelf mag ontwikkelen.” 

 

 

Wat neem je mee

Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau; bijvoorbeeld richting financieel/administratief/ vastgoed. Je bent (financieel) administratief een kei en hebt hierin aantoonbare ervaring. Goede communicatieve eigenschappen en een klantgerichte instelling zijn van belang om de werkzaamheden optimaal uit te kunnen voeren. Je bent bovenal een teamspeler en tijdens drukte houd je het overzicht op de verschillende werkzaamheden.

Uiteraard ben je bekend met het officepakket.

 

Wat bieden wij

  • Een veelzijdige en afwisselende functie, waarbij je de kans krijgt om je te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie;
  • Een goed salaris, tussen de 2576,- euro bruto en 3.328,- euro bruto o.b.v. 36 uur per week (schaal G, conform de CAO Woondiensten). Wij bieden een jaarcontract met aansluitend een vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een 36 urige-werkweek, 25 vakantiedagen, flexibele werktijden en goede ontwikkelingsmogelijkheden. Je werkt met een mobiel en een laptop van de zaak;
  • Een informele sfeer, waarbij er een goede balans is tussen werk en vrije tijd;
  • Je gaat werken in een modern kantoor in Hilversum, op loopafstand van Hilversum C.S.


Solliciteren?

Word jij enthousiast van het lezen van deze vacature, maak dan jouw interesse bekend bij ons!

Wil je meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met Hans Oeloff, Business Controller, bereikbaar op 06 – 158 851 36.

Een pre-employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

 
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

Wil je graag solliciteren op deze functie, dan kan dat via onderstaande sollicitatie button.

Heleen Smithuis

Heleen Smithuis

Recruiter

Icon/Basic/Phone/Blue 06 15 88 51 67
Icon/Basic/@/Blue hsmithuis@de-alliantie.nl