Lees alles over de servicekosten.
Servicekosten
Wat je nog meer wil weten
Administratiekosten
Administratiekosten zijn kosten voor onze administratieve handelingen om tot de juiste servicekostenafrekening te komen. Het maakt daarbij niet uit hoelang je in de woning hebt gewoond. Administratiekosten zijn minimaal € 7,50.
Verhuisd?
Het kan dat je niet meer op een adres woont en toch een afrekening servicekosten krijgt voor die woning. Als je bijvoorbeeld een woning verlaat op 1 februari, dan ontvang je een afrekening voor de periode in het afgelopen jaar dat je in die woning woonde.
Afrekening betalen
Het kan zijn dat je moet bijbetalen. Dit gaat niet via automatische incasso. Er zijn meerdere manieren waarop je kan betalen:
- In de e-mail die je hierover ontvangt, staat een ‘betaal-knop’. Hiermee kun je direct en veilig betalen.
- Hebben wij geen e-mailadres, dan ontvang je de factuur per post. Op de factuur staat een QR-code waarmee je direct kunt betalen.
- Ook kun je ervoor kiezen om met iDEAL te betalen via Mijn Alliantie.
Geld terugkrijgen
Als je geld terugkrijgt, betalen we dit binnen twee weken nadat je de afrekening servicekosten hebt gekregen. Heb je een betalingsachterstand? Dan wordt het bedrag dat je terugkrijgt verrekend met je achterstand.
Oneens met afrekening
Ben je het niet eens met je afrekening servicekosten. Vul het contactformulier in en vul zo duidelijk en compleet mogelijk in waar je het niet mee eens bent.
Toch nog vragen?
Dan staan we voor je klaar. Stel je vraag via de chat: klik op het tekstwolkje rechtsonder in het scherm.