Er is iets stuk

Voert de Alliantie alle reparaties uit? Voert de Alliantie alle reparaties uit?

Nee, de Alliantie voert niet alle reparaties uit. Kleine reparaties doe je als huurder zelf. In Mijn Alliantie vind je een volledige lijst waarop staat wie welke reparatie uitvoert. Deze lijst vind je door bovenaan de pagina in het menu te klikken op ‘reparaties’. Vervolgens klik je op de blauwe knop ‘reparaties melden’.   

Voor een overzicht van de 10 meest voorkomende reparaties kijk je in 'wie doet wat?. Is het een reparatie die de Alliantie moet doen? Meld dan in Mijn Alliantie wat er stuk is. We gaan dan zo snel mogelijk voor je aan de slag. Is het een reparatie die bij de huurder hoort, dan regel en betaal je de reparatie zelf.  

Liever zelf geen reparaties uitvoeren? Liever zelf geen reparaties uitvoeren?

Met een serviceabonnement doet de Alliantie bijna alle reparaties voor jou. Alleen klein onderhoud doe je zelf. Bijvoorbeeld het verven van muren. Een serviceabonnement kost €5,55 per maand. Je sluit een serviceabonnement eenvoudig af in Mijn Alliantie.  

Hoe meld ik dat er iets stuk is? Hoe meld ik dat er iets stuk is?

Je woonzaken regel je zelf snel en eenvoudig in Mijn Alliantie. Hier kun je ook melden dat er iets stuk is.  

Lukt dit niet en heb je hulp nodig? Stel je vraag via onze chat. Je start een chat door op het oranje wolkje rechtsonder in beeld te klikken. We helpen je graag verder. 

Huur je een bedrijfsruimte? 

Neem contact op via het formulier Hoe meld ik dat er iets stuk is in mijn bedrijfsruimte