Huur

Ik heb teveel of te weinig huur betaald, wat nu?

In Mijn Alliantie kunt u direct een overzicht zien van uw betalingen. Als u teveel heeft betaald en u heeft een betalingsachterstand, dan wordt het teveel betaalde bedrag eerst daarmee verrekend. Als er geld overblijft maken wij dat binnen twee weken naar u over op het bij ons bekende IBAN.

Als u een huurachterstand heeft, kunt u in Mijn Alliantie bekijken of er mogelijkheden zijn om dit vanuit uw account te regelen.

De Alliantie maakt gebruik van cookies.

Wij vragen uw akkoord voor het gebruik van cookies op onze website. Sommige cookies plaatsen we altijd om de website goed te laten werken. We plaatsen ook altijd een cookie om volledig anoniem het gebruik van onze website te analyseren. Onze website maakt van meer cookies gebruik die niet noodzakelijk zijn, maar wel nuttig. Op deze manier kunnen wij zien of onze informatie nuttig was of dat deze aangepast moet worden, kunt u berichten delen op social media en filmpjes bekijken op onze website. De cookies verzamelen informatie over u en kunnen uw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Door op 'Akkoord’ te klikken gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Klikt u op 'Niet akkoord', dan worden deze cookies niet geplaatst, maar kunt u toch onze website gebruiken. U kunt uw toestemming altijd weer intrekken. Meer informatie vindt u op www.de-alliantie.nl/cookiebeleid.

Meer informatie