Centrale Verwarming

Mijn water wordt niet warm of mijn huis wordt niet warm. Wat moet ik doen?

Wordt uw huis niet warm of komt er geen warm water uit de kraan? Controleer dan de volgende punten:

  • Brandt de waakvlam (indien aanwezig)?
  • Staat de thermostaat hoog genoeg?
  • Zit de stekker in het stopcontact?
  • Zijn er zekeringen in de meterkast stuk?
  • Staat de gaskraan (hoofdkraan) open?
  • Zijn alle radiatoren goed ontlucht?
  • Geeft de drukmeter van de ketel minimaal 1,5 atmosfeer aan? Is dit lager, dan moet u water bijvullen en de radiatoren ontluchten. In dit filmpje ziet u hoe dat moet.

Heeft u alle punten gecheckt, maar het probleem is niet verholpen? Neem dan rechtstreeks contact op met uw onderhoudsinstallateur. Op uw apparaat staat vaak uw onderhoudsinstallateur vermeld.
Weet u niet wie uw installateur is? Kijk dan naar de onderstaande lijst:

Heeft u een CV-ketel van de Alliantie in de eigen woning?

  • Almere - Comfort Partners: 085-4846500
  • Amsterdam - Bonarius: 088-1151313
  • Amersfoort - Energiewacht: 0800-0825
  • Gooi en Vechtstreek - Comfort Partners: 085-4846500

Of hangt de CV ketel in een centrale ruimte in het gebouw?

  • Almere - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585
  • Almere - Collectieve ketel VvE - Breman Klimaat Service: 0900-8212174
  • Amersfoort - Collectieve ketel Alliantie - Bonarius: 088-1151313
  • Amersfoort - Collectieve ketel VvE Breman Klimaat Service: 0900-8212174
  • Amersfoort - Collectief (Arendshorst en Ariaweg) - Unica Hoevelaken: 033-2478300
  • Amsterdam - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585
  • Gooi en Vechtstreek - Collectieve ketel Alliantie - Klomp: 020-6304585