We werken anders tijdens corona

Hoe gaat de Alliantie om met corona? Hoe gaat de Alliantie om met corona?

We werken veilig
Onze medewerkers en partners werken volgens de regels van het RIVM, voor jouw en onze veiligheid.

Als we bij je langskomen:


  • Vragen we van tevoren of je gezond bent;
  • Houden we gepaste afstand, als dat kan anderhalve meter;
  • Dragen we een mondkapje en we raden je aan om dat ook te doen;
  • Vragen we om vooraf goed te luchten in de ruimte(s) waar we moeten zijn (ramen en roosters open);
  • Soms komen we bij je thuis en besluiten alsnog dat de reparatie niet door kan gaan, omdat het niet veilig is. We maken dan een nieuwe afspraak.


Neem contact op via Service & Contact. Of chat direct met ons via het tekstwolkje rechtsonder in het scherm.

 

Wat als er iets stuk is in mijn huis? Wat als er iets stuk is in mijn huis?

Door corona gaan er dingen anders, we doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen.  We volgen de regels van het RIVM. Dit is hoe we nu te werk gaan:

  • We trekken meer tijd uit voor elke reparatie;
  • We voeren 1 reparatie uit per afspraak, zodat we niet te lang bij je binnen zijn. Dat is voor onze en jouw veiligheid. Als je meerdere reparatie-aanvragen hebt, kijken we per melding of we daarvoor een afspraak kunnen maken;
  • Wij plannen zelf de afspraken in, zodat we alle contactmomenten elke dag zo veilig mogelijk kunnen indelen. Dat betekent dat je nu niet zelf een melding of afspraak kan maken in Mijn Alliantie;
  • We voeren tijdelijk geen keukeninspecties uit.


Door corona hebben we te maken met zieke werknemers en langere levertijden. Ook de bedrijven met wie we samenwerken hebben hier last van. Dit betekent dat werkzaamheden soms later starten of langer duren. We snappen dat dit soms vervelend is, en doen wat we kunnen. Bedankt voor je begrip!

Heb je vragen? Stel ze via chat aan een van onze medewerkers.